ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حیات وحش Red Dead Redemption 2 با گذشت فصل‌‌ها تغییر می‌کند

خبر جدیدی نیست که از Red Dead Redemption 2 منتشر شده و ما را هیجان زده نکند. حال و در تازه‌ترین جزییات منتشر شده در رابطه با این عنوان، باید منتظر تغییرات حیات وحش با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

خبر جدیدی نیست که از Red Dead Redemption 2 منتشر شده و ما را هیجان زده نکند. حال و در تازه‌ترین جزییات منتشر شده در رابطه با این عنوان، باید منتظر تغییرات حیات وحش با گذشت فصل‌ها در بازی باشیم.

بر اساس مصاحبه‌ جدید سازندگان بازی با سایت IGN، با گذشت سال و تغییر فصل، حیات وحش بازی تغییر کرده و جدا از تغییر پوشش گیاهی، حیوانات متفاوتی طی فصل‌های مختلف دیده‌ می‌شوند. قبل از این هم راک‌استار گفته بود که ۲۰۰ گونه جانوری در RDR 2 وجود خواهند داشت که تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توان شکار کرد.

با توجه به آن‌که بازی طی فصل‌های گوناگونی جریان دارد و شامل مناطق برفی و کوهستانی، بیابانی، جنگلی و شهری می‌شود، روبرو شدن با گونه‌های مختلف جانوری، آن‌هم طی فصل‌های مختلف، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

آرتور مورگان به عنوان شخصیت اصلی بازی، عضور گروه تبهکاری داچ است و یکی از وظایف او محافظت از اعضای گروه و کمک به آن‌ها در جابجایی به نقاط مختلف دنیای بازی خواهد بود.

Red Dead Redemption 2

طی بازی، در مراحل مختلف مجبور به مهاجرت با اعضای گروه می‌شویم که این تغییر فصل‌ها، با تاثیری که روی حیات وحش بازی می‌گذرند، باعث خواهند شد که در هر فصل با چالش تازه‌ای روبرو شویم.

نقشه Red Dead Redemption 2 از وسعت بالایی برخوردار است و حتی طبق مصاحبه اخیر سازندگان آن، تمام نقشه قسمت قبلی نیز در دنیای این نسخه جای داده شده است. در دنیای وسیع بازی، آرتور کارهای متعددی برای انجام دادن دارد که شامل سرقت از قطار، تماشای تئاتر، شکار، سفارش غذا در رستوران و موارد متعدد دیگری می‌شود.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. راک‌استار هنوز حرفی از نسخه پی‌سی بازی نزده اما به احتمال زیاد، باید شاهد عرضه RDR 2 برای این پلتفرم، همزمان باز عرضه نسخه کنسول‌های نسل بعد باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی