ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

در نمایشگاه تلکام، بخش بزرگی از سالن ایرانسل به اینترنت اشیا و راهکارهای سازمانی این اپراتور اختصاص داده شده است. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به چند تکنولوژی جالبی که در ایرانسل توسعه پیدا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۰

در نمایشگاه تلکام، بخش بزرگی از سالن ایرانسل به اینترنت اشیا و راهکارهای سازمانی این اپراتور اختصاص داده شده است. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به چند تکنولوژی جالبی که در ایرانسل توسعه پیدا کرده‌اند و پس از تجاری‌سازی در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند.

مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین دستاوردهای تجاری‌شده‌ی شرکت ایرانسل در بخش کسب‌وکارهای سازمانی است. این سیستم اطلاعات مکانی، میزان نیازمندی به تعمیرات، تحلیل رفتار رانندگان، سوخت مصرفی و دیگر شاخصه‌های وسایل نقلیه را جمع‌آوری و تحلیل می‌کند و سازمانی که برای مدیریت ناوگانش از آن بهره می‌گیرد، قادر است بر اساس این داده‌ها تحلیل‌های کاملی داشته باشد. «وحید دهقانی»، مدیر فروش سازمانی ایرانسل در رابطه با همین فناوری با دیجیاتو گفتگو می‌کند.

موضوع دیگری که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم راهکار «شماره تماس جایگزین» است که در حال حاضر تاکسی اینترنتی اسنپ در چند شهر آن را ارائه کرده است. توسط این فناوری، رانندگان تاکسی‌های آنلاین و مسافرین صرفاً قادر هستند از زمان شروع تا پایان سفر با هم توسط یک شماره ثابت میانی ارتباط برقرار کنند و به این شکل، شماره‌‌ی مسافر در اختیار راننده قرار نمی‌گیرد. دعوت می‌کنیم گزارش ویدیویی دیجیاتو از قسمت راهکارهای سازمانی ایرانسل را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی