ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راه آینده مخابرات کشور
تکنولوژی

وای‌فای عمومی، حمایت از استارتاپ‌ها و سرویس تانوما، راه آینده مخابرات کشور

«مجید صدری» مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات ایران از راه اندازی وای فای عمومی در ۱۰۰۰ نقطه از کشور خبر داد و اعلام کرده که هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ نقطه در کشور به این خدمات مجهز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

«مجید صدری» مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات ایران از راه اندازی وای فای عمومی در ۱۰۰۰ نقطه از کشور خبر داد و اعلام کرده که هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ نقطه در کشور به این خدمات مجهز شده‌اند.

صدری در طول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تلکام با اشاره باین موضوع تاکید کرده که قرار است ظرفیت این تعداد نقطه وای‌فای عمومی بیشتر شود و امیدوار است بتوانند طبق برنامه‌شان این رقم را به ۱۰۰۰ نقطه برسانند. مدیر عامل مخابرات کشور از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول سال جاری گفت:

«همکاری با استارتاپ ها و شرکت های نوپا به عنوان یکی دیگر از برنامه های مخابرات در نظر گرفتیم و قصد حمایت از این کسب‌وکارهای نوپا را داریم. به نظر من نمایشگاه تلکام می تواند فرصتی برای شناسایی ظرفیت های موجود در این بخش باشد.»

راه آینده مخابرات کشور

گفتنیست تاکنون مخابرات سه جلسه در این باره برگزار کرده است و قصد دارد که رویدادهای مشابه دیگری را نیز در آینده راه‌اندازی کند.

صدری اطلاع رسانی در مورد ویژگی ها و مزایای سرویس فیبر نوری مخابرات را از دیگر برنامه های این شرکت در نمایشگاه تلکام عنوان کرد و تاکید کرد که مردم را به استفاده از سرویس تانوما تشویق خواهیم کرد. او اظهار داشت که تاکنون در کشور توجهی درست به مزیت‌های شبکه دسترسی فیبر نوری نشده و وظیفه مخابرات دانست که دراین‌باره اطلاع رسانی کند تا ضریب نفوذ آن در کشور افزایش یابد.

راه آینده مخابرات کشور

در این سرویس به جای استفاده از کابل مسی، از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل مشتری استفاده می‌شود و می توان سرویس های گوناگونی از جمله تلفن، اینترنت، سرویس های چند رسانه ای و دیگر سرویس های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکین قرار داد.

فناوری اینترنت فیبرنوری تا منزل که با نام FTTH شناخته می‌شود، پیش‌تر با نام تانومابه طور آزمایشی برقرار شده بود و به نظر می‌رسد که مخابرات ایران قصد دارد تا این سرویس را همگانی کند و از فاز اول آن گذر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    واقعا ما جهان سومیم. اینا تازه به فکر این چیزا افتادن.

مطالب پیشنهادی