ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۲۰ پرو
تکنولوژی

انتشار رندرهای رسمی از هواوی میت 20 به همراه لیست قیمت موبایل‌های این خانواده

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار چندین رندر مطبوعاتی از موبایل هواوی میت 20 پرو بودیم که شمایل کلی دستگاه را به نمایش در می آوردند. حالا نوبت به مدل استاندارد هواوی میت 20 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار چندین رندر مطبوعاتی از موبایل هواوی میت 20 پرو بودیم که شمایل کلی دستگاه را به نمایش در می آوردند. حالا نوبت به مدل استاندارد هواوی میت 20 رسیده تا سوژه آخرین افشاگری ها باشد و اخیراً رندرهایی رسمی از این اسمارت فون اندک ارزان قیمت تر در فضای مجازی منتشر شده است.

هواوی میت 20

با نگاهی به این تصاویر، پنل جلویی میت 20 چند تفاوت مهم با میت 20 پرو دارد. پیش از هر چیز نمایشگر امولد، لبه تا لبه و 6.3 اینچی میت 20 پرو جای خود را به پنلی تخت و 6.5 اینچی در میت 20 داده که انتظار می رود از نوع LCD باشد. از نظر حاشیه نمایشگر به نظر می رسد که حاشیه زیرین میت 20 اندکی از مدل پیشرفته تر کمتر است و در کنار حاشیه های باریک طرفین و بریدگی قطره ای شکل نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه بالایی ارائه می کند. گفتنی است که در بریدگی این موبایل، خبری از تعبیه تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره نیست.

از نظر پنل پشتی، میت 20 کاملاً به میت 20 پرو شبیه است اما صرفاً یک تفاوتی اساسی با آن دارد؛ اسکنر اثر انگشت میت 20 پرو برخلاف اسکنر میت 20 که زیر ماژول های دوربین قرار گرفته، زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. حالا که صحبت از دوربین شد باید افزود که دوربین اصلی میت 20 رزولوشنی 20 مگاپیکسلی دارد و از یک سنسور مونوکروم 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عریض 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

از رندرهای هواوی میت 20 که بگذریم اخیراً قیمت گذاری دیوایس های این خانواده نیز فاش شده است. باید اشاره کرد که قیمت های افشایی، قیمت هایی هستند که به خرده فروشان سخت افزار ارائه می شود و بنابراین مشتریان در نهایت باید چیزی معادل 50 الی 100 دلار بیشتر بپردازند. نکته دیگر هم اینکه که قیمت های فاش شده، به فرانک سوییس هستند.

بنابر لیست منتشر شده، هواوی میت 20 128 گیگابایتی با قیمت 799 فرانک یا 805 دلار لیست شده که این یعنی قیمت مشتریان چیزی بین 850 الی 900 دلار خواهد بود. متاسفانه میزان حافظه رم مشخص نشده اما با درنظرگیری موبایل های قبلی هواوی، احتمالاً باید منتظر حافظه 4 گیگابایتی رم باشیم. این موبایل ضمناً در رنگ های مشکی، آبی و شفقی از راه می رسد.

وقتی نوبت به هواوی میت 20 پرو می رسد، قیمت پایه به 999 فرانک افزایش می یابد که حدوداً معادل 1010 دلار است و احتمالاً در قیمت نهایی مصرف کننده به 1100 دلار برسد. درست مثل مدل استاندارد، این مدل هم به 128 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده اما همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی از راه می رسد. میت 20 پرو هم در همان سه رنگ مدل استاندارد عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    حسگر زیر صفحه نمایش پس چیشد؟

    • Mohammad Daryabiyan
      Mohammad Daryabiyan | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

      mate 20 pro این قابلیت رو داره این رندر میت 20 هست

مطالب پیشنهادی