ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا 7.1 رسماً معرفی شد؛ میان رده 350 دلاری با دوربین دوگانه

کمپانی HMD Global صاحب برند نوکیا که بیشتر به تولید گوشی های میان رده برای بازارهای آسیا می پردازد، امروز از جدیدترین محصول خود با نام «نوکیا 7.1» برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. لازم به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کمپانی HMD Global صاحب برند نوکیا که بیشتر به تولید گوشی های میان رده برای بازارهای آسیا می پردازد، امروز از جدیدترین محصول خود با نام «نوکیا 7.1» برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. لازم به اشاره است که پیش از این، تلفن مذکور در اخبار مختلف با نام «نوکیا X7» نیز شناخته می شد.

نوکیا 7.1 نخستین محصول این برند است است که از فناوری «PureDisplay» بهره می برد و قادر است تصاویر HDR را در نمایشگر 5.84 اینچی LCD خود نمایش دهد. صفحه نمایش این محصول که از رزولوشن 1080 در 2280 برخوردار است، از HDR 10 نیز پشتیبانی کرده و یک بریدگی برای جای دادن دوربین سلفی در بالای خود دارد.

نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 جک هدفون را حفظ کرده است

از نظر سخت افزار، نوکیا 7.1 با چیپست اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم، از پس اکثر بازی های موجود برآمده و با حافظه داخلی 64 گیگابایتی که از طریق کارت حافظه 400 گیگابایت دیگر نیز به آن اضافه می شود، خیال کاربر را از نظر فضای ذخیره سازی راحت می کند. HMD Global همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون را در این محصول حفظ کرده که مسلماً مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

نوکیا 7.1 در زمینه تصویربرداری نیز امکانات قابل قبولی داشته و ماژول دوربین دوگانه آن با سنسورهای 12 مگاپیکسلی (f/1.8) و 5 مگاپیکسلی (f/2.0)، امکان ثبت تصاویر بوکه را فراهم می کند. برای ثبت تصاویر سلفی هم می توان از دوربین 8 مگاپیکسلی (f/2.0) بهره برد و با استفاده از حالت «Bothie» مخصوص نوکیا، به طور همزمان با سنسورهای ماژول اصلی و سلفی عکس گرفت.

نوکیا 7.1

باتری نوکیا 7.1 در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود

لازم به ذکر است که نوکیا 7.1 مانند اکثر محصولات این برند، عضو برنامه Android One بوده و تا 2 سال سیستم عامل های جدید گوگل را دریافت می کند. تلفن مورد بحث همچنین با اندروید اوریو به بازار می آید اما به زودی به اندروید پای ارتقا خواهد یافت. این به روزرسانی باعث افزایش طول عمر باتری 3060 میلی آمپر ساعتی دستگاه خواهد شد که از طریق پورت USB-C، در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود.

گفتنی است نوکیا 7.1 در دو رنگ خاکستری و مشکی تولید شده و با قیمت 350 دلار از هفته آینده به مشتریان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • abozorgi80
    abozorgi80 | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

    نوکیا قدیم رو فنلاند میزد الان این نوکیا رو شرکت چینیHMD میزنه برای همین کیفیت پایین تری داره

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    اما با کیفییت قدیم فاصله گرفته بنده کار کردم باهاشون

مطالب پیشنهادی