ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از سالن شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

مخابرات ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت در کشور است و سهمی بالاتر از ۵۰ درصد از این بازار را در اختیار دارد. اما دیگر زمانش رسیده تا این اپراتور حرکتی تازه در بازار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۴

مخابرات ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت در کشور است و سهمی بالاتر از ۵۰ درصد از این بازار را در اختیار دارد. اما دیگر زمانش رسیده تا این اپراتور حرکتی تازه در بازار اینترنت ثابت داشته باشد و به نظر می‌رسد همین مسئله یکی از اهداف اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران است.

«مجید صدری» در دی ماه ۹۶ به مخابرات آمد و حالا در اولین نمایشگاه تخصصی تلکام پس از حضور او، شرکت مخابرات ایران هم رنگارنگ‌تر شده و به دنبال ارائه سرویس‌های جدیدتر و البته ایجاد تغییر در ذهنیت مخاطب از شرکت مخابرات به عنوان یک شرکت سنتی است.

آنچه در نمایشگاه تلکام مشخص بود، این است که شرکت مخابرات ایران می‌خواهد تغییر کند. شعار «ارتباطی فراگیر»، ارائه سرویس تانوما یا همان فیبر نوری و گسترش آن، در کنار معرفی سرویس وای-فای عمومی گواهی بر این ادعا هستند. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران در سالن اختصاصی‌اش و از شما دعوت می‌کنیم با خدمات جدید بزرگترین اپراتور اینترنت ثابت آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    گور پدر شرکت مخابرات که با این همه درآمد و چاپیدن ملت حداقل یه سایت و پنل درست حسابی برای کاربرای اینترنتش نمیزاره ، اصلا نمیشه فهمید چقدر مصرف کردی و سیستمشون هر 4 روز یکبار آپدیت میشه به اجبار و انحصار نت میفروشی حداقل یکم مشتری مدار باش، توف تو شرفتون که جز دزدی کار دیگه ای بلد نیستین ، 40 سال اقتدار هیچیمون مفت نمیارزه

مطالب پیشنهادی