ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرفون‌های نوکیا Pro Wireless و True Wireless با قیمتی معقول معرفی شدند

هرچقدر که می خواهید تلاش کنید، نمی توانید HMD Global را به خاطر تردید درباره عرضه یک موبایل پریمیوم واقعی سرزنش کنید؛ آن هم نه زمانی که میان رده های این کمپانی مانند نوکیا 7.1 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

هرچقدر که می خواهید تلاش کنید، نمی توانید HMD Global را به خاطر تردید درباره عرضه یک موبایل پریمیوم واقعی سرزنش کنید؛ آن هم نه زمانی که میان رده های این کمپانی مانند نوکیا 7.1 تا این حد تحسین برانگیز هستند و همگی از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید بهره می گیرند. بعد از توسعه چند موبایل موفقیت آمیز، HMD حالا می خواهد وارد تجارت هدفون های وایرلس شود و در همین راستا امروز از دو محصول بی سیم رونمایی کرده است؛ هرچند که موبایل هایش هنوز به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز هستند.

ایرفون نوکیا True Wireless

در واقع به جای مجبور کردن شما به خرید ایربادهای True Wireless یا ایرفون های Pro Wireless، نوکیا موبایل صرفاً می خواهد گزینه هایی جایگزین برای تجربه بدون سیم موسیقی در اختیارتان قرار دهد. از آن جایی که مقایسه ها اجتناب ناپذیر هستند، کار را با اشاره به یکی از واضح ترین مسائل شروع می کنیم: ایربادهای True Wireless نوکیا مشکی رنگ هستند بنابراین کلونی کامل برای ایرپادهای اپل به شمار نمی رود. طراحی این ایربادها هم تفاوت های چشمگیری با ایرپاد دارد و بیشتر به یک سیلندر شبیه است.

هر یک از این ایربادهای کوچک تنها 5 گرم وزن دارند و با هر بار شارژ امکان گوش سپردن به موسیقی برای 3.5 ساعت یا مکالمه تلفنی برای 4 ساعت را مهیا می کنند؛ ضمناً این ارقام با استفاده از یک کیس مخصوص می تواند به راحتی تا 14 الی 16 ساعت افزایش یابد. این مدت زمان ها شاید به اندازه عمر باتری 24 ساعته ایرپادها زیاد نباشد اما True Wireless نوکیا این کمبود را با چند قابلیت دیگر مثل مقاومت در برابر عرق و پاشیده شدن آب و همچنین پشتیبانی از بلوتوث فراگیر 5.0 جبران کرده است.

ایرباد جدید نوکیا طی ماه نوامبر و با قیمت 129 یورو روانه بازار اروپا خواهد شد و انتظار می رود که ایرفون Pro Wireless هم در همان ماه و با قیمت ارزان تر 69 یورو به دست مشتریان برسد. ایرفون Pro Wireless یک سیم 27.5 سانتی متری، گردن بندی 45 سانتی متری و وزنی معادل 45 گرم دارد و می تواند با هر بار شارژ، به مدت 10 ساعت همراهی تان کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • valips
    valips | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    true wireless
    چقدر خوبه

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    معقول نه در ایران...

مطالب پیشنهادی