ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۳
موبایل

رندرهای افشا شده سری پیکسل ۳ از رنگی جدید خبر می دهند

تنها پنج روز به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند گوگل مانده و به نظر می‌رسد آخرین خبر لو رفته از این گوشی‌ها مربوط به تصاویریست که رنگ‌های مورد استفاده‌ی گوگل برای پرچمداران بعدی را نشان ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

تنها پنج روز به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند گوگل مانده و به نظر می‌رسد آخرین خبر لو رفته از این گوشی‌ها مربوط به تصاویریست که رنگ‌های مورد استفاده‌ی گوگل برای پرچمداران بعدی را نشان می‌دهد. طبق این تصاویر رنگ‌های گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال مشکی، سفید و صورتی خواهند بود.

البته گوگل از واژه‌ی «صورتی» برای رنگ تلفن هوشمند خود استفاده نمی‌کند و آن را «Sand» نامیده است. همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید کرد، گوگل از استفاده از رنگ‌های روشن در این مدل خودداری کرده و تصمیم گرفته که رنگ به کار رفته در آن را طبیعی تر نشان دهد. البته گوگل برای جلا دادن به ظاهر گوشی خود، برای دکمه‌ی پاور از صورتی پر رنگ تری استفاده کرده است.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۳

نسخه‌ی سفید رنگ این گوشی را در تصاویر لو رفته‌ی قبلی هم دیده بودیم. در نسخه‌ی سفید هم می‌توان تفاوت رنگ دکمه‌ی پاور را به وضوح مشاهده کرد. همچنین قاب پشتی این گوشی شامل رنگ خاکستری هم می‌شود که به خاطر سفید بودن تشخیص این تفاوت رنگی کمی دشوار به نظر می‌رسد. خوشبختانه این مشکل در مدل مشکی رنگ گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال مشاهده نمی‌شود. به این دلیل که بخش مات شده به خاکستری تمایل دارد و بخش براق به رنگ مشکی.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۳

تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هردو از چیپ کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند. این گوشی‌ها از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دو سنسور در جلوی دوربین استفاده می‌کنند. از آنجایی که برند این تلفن‌های هوشمند گوگل است، بدیهیست که سیستم عامل مورد استفاده‌شان اندروید 9 P خواهد بود.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۳

تفاوت‌ها بین پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در اندازه‌ی صفحه نمایششان است که مدل کوچکتر از صفحه نمایشی ۵.۴ اینچی با ابعاد تصویر ۱۸:۹ استفاده می‌کند. این در حالیست که ابعاد تصویر نسخه‌ی بزرگتر با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مشابه است و دارای بریدگی نمایشگر در بالای صفحه خواهد بود. از دیگر تفاوت‌های این دو نسخه استفاده از باتری‌های ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۵۴۰ میلی آمپر ساعت است که نسخه‌ی بزرگتر بالطبع نیازمند باتری قدرتمند‌تری خواهد بود.

سه شنبه‌ی همین هفته گوگل از تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که گوگل به معرفی محصولاتی دیگر مثل نسل سوم Chromecast و Google Home Hub نیز بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی