ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد جدید از ویژگی های دوربین سلفی پیکسل 3 خبر می دهند

در حالی که تنها 3 روز تا رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 باقی مانده تصاویر بروشور مرتبط با اپراتور مخابراتی EE انگلستان منتشر شده که خبر از برخی اطلاعات جدید در مورد این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در حالی که تنها 3 روز تا رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 باقی مانده تصاویر بروشور مرتبط با اپراتور مخابراتی EE انگلستان منتشر شده که خبر از برخی اطلاعات جدید در مورد این گوشی ها می دهند.

پیکسل 3

پیش از این گفته شده بود که سری پیکسل 3 قرار است به قابلیت «سوپر سلفی» مجهز باشند اما اخیراً به نام «تاپ شات» برای این ویژگی اشاره شده است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی امکان ثبت بهترین عکس های ممکن بر اساس موقعیت را با جستجوی لبخند یا پلک نزدن فراهم می کند.

همچنین ظاهراً این ویژگی کمک می کنند تصاویر سلفی گروهی به نحوی ثبت شوند که همه در یک تصویر حضور داشته باشند و البته نیازی به استفاده از مونوپاد نباشد. در صورت صحت این موضوع به نظر می رسد گمانه زنی های پیشین درباره مجهز شدن دوربین سلفی دوم به لنز فوق عریض حقیقت داشته باشد.

پیکسل 3

اما جدا از بحث عکاسی، در تصاویر تازه جدید به لبه های فعال اشاره شده. بر این اساس لبه های گوشی قرار است برای فعال کردن دستیار هوشند گوگل کاربرد داشته باشند.

در بروشور گفته شده که با برگرداندن نمایشگر پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال به سمت سطحی که روی آن قرار گرفته می توان اعلان ها را خاموش کرد. بنا بر آنچه در وبسایت XDA Developers اعلام شده قابلیت Do Not Disturb هم به «Flip to Shhh» تغییر نام داده می شود.

پیکسل 3

در نهایت به کروم کست جدید و گوگل هوم هاب اشاره شده است. در حالی که قیمت های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال مشخص نیست اما اسناد خبر از عرضه این گوشی ها در 22 اکتبر (30 مهر) می دهند. البته ممکن است این تاریخ تنها مربوط به بریتانیا و اپراتور مخابراتی EE باشد.

سری پیکسل 3 در سه شنبه 17 مهر ماه به طور رسمی توسط گوگل معرفی می شوند.

 

تماشا کنید: گوگل پیکسل 3 XL در کنار پیکسل 2 XL؛ بریدگی نمایشگر تنها نقطه تمایز

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی