ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برآوردهای اولیه سامسونگ از درآمدزایی بی سابقه در تابستان حکایت دارد

سه ماه گذشته برای شرکت سامسونگ به خاطر فروش کمتر از حد انتظار گلکسی S9 یکی از کمترین بازه‌های درآمد‌ی این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود. اما غول کره‌ای تنها روی تلفن‌های هوشمند حساب باز نکرده ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

سه ماه گذشته برای شرکت سامسونگ به خاطر فروش کمتر از حد انتظار گلکسی S9 یکی از کمترین بازه‌های درآمد‌ی این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود. اما غول کره‌ای تنها روی تلفن‌های هوشمند حساب باز نکرده و شرکتیست که بخش‌های متنوع بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که این شرکت پیش بینی می‌کند با درآمد ۱۵.۵ میلیارد دلاری در سه ماه سوم سال رکورد درآمدزایی را شکسته است.

شرکت کره‌ای اعلام کرده که انتظار دارد درآمد‌هایش پنج درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد و به ۵۷.۵ میلیارد دلار برسد که ۱۵.۵ میلیارد دلار از آن سود خالص خواهد بود که به معنی افزایش ۲۰ درصدی درآمد سالانه و افزایش ۱۸ درصدی نسبت به سه ماه پیش از آن است.

پیش درآمد‌های سامسونگ به صورت جزئی در اختیار عموم قرار نگرفته‌اند بنابراین نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد که میزان پیش‌خرید‌های آخرین تلفن هوشمند آن‌ها یعنی Note 9 در چه حدیست. اما تقریبا می‌توان اطمینان داشت که زیرشاخه‌هایی به جز بخش تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند سامسونگ نقشی اصلی در زمینه‌ی این درآمد‌ها خواهند داشت.

حافظه LPDDR5

چیپ‌های تولید شده توسط شرکت کره‌ای حدود ۸۰ درصد از درآمد‌های سامسونگ را تشکیل می‌دهند و تقاضای بالا برای DRAM باعث شده تا قیمت چیپ‌ها در سه ماه سوم سال با افزایش بی سابقه‌ای رو به رو شود. اما متخصصین بر این عقیده‌اند که قیمت‌ها بالا نخواهد ماند.

متخصصان این حوزه بر این عقیده‌اند که اگرچه قیمت‌ چیپ‌ها به طور چشمگیری با کاهش رو به رو نمی‌شود، اما در نقطه‌ی عطف خود قرار گرفته‌اند و به زودی با کاهش رو به رو خواهند شد. در ماه میلادی جاری سامسونگ باید جزئیات دقیق درآمدی خود را ارائه کند. احتمالا با ارائه‌ی این جزئیات می‌توانیم بیشتر راجع به منبع درآمد‌های سامسونگ اطمینان حاصل کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poro alex
    poro alex | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

    این جور که پیداست بخش موبایلش بد ضرر داده

مطالب پیشنهادی