ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زیان ال جی موبایل
تکنولوژی

زیان ال جی موبایل برای سه ماهه سوم امسال به ۱۲۳ میلیون دلار می رسد

براساس گزارش رسانه های کره ای که به نقل از تحلیلگران مطلع منتشر شده، زیان ال جی موبایل در سه ماهه سوم امسال برابر با ۱۲۳ میلیون دلار خواهد بود و این پیش بینی ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

براساس گزارش رسانه های کره ای که به نقل از تحلیلگران مطلع منتشر شده، زیان ال جی موبایل در سه ماهه سوم امسال برابر با ۱۲۳ میلیون دلار خواهد بود و این پیش بینی ها از عملکرد ضعیف ال جی موبایل در حالی مطرح می شوند که غول تکنولوژی کره ای نتایج اولیه از عملکرد مالی خود برای این بازه زمانی را منتشر کرده و از درآمد رکورد شکن خود در ۶۰ سال اخیر خبر داده.

با این حال اما طبق اعلام تحلیلگران، زیان ال جی موبایل احتمالا به رقم ۱۴۱ میلیون دلار خواهد رسید و رقمی که در ابتدا به آن اشاره کردیم نیز محافظه کارانه ترین پیش بینی در این رابطه است. اما حتی اگر عملکرد ال جی تا این اندازه هم ضعیف باشد باز هم میتوان گفت که نسبت به دوره های قبلی بهتر خواهد بود.

از آنسو، در صورتی که این پیشبینی ها درست از آب در بیایند آنگاه ال جی موبایل برای هفتمین فصل متوالی است که دچار زیان می شود و می توان اینطور نتیجه گرفت که شرکت مورد بحث نتوانسته راهکاری موثر برای باقی ماندن در بازار به شدت اشباع شده تلفن همراه بیابد. در سه ماهه قبل این واحد با زیان ۱۷۲ میلیون دلاری روبرو بود هرچند که خود ال جی الکترونیکس با فروش ۱۳.۹ میلیارد دلاری توانست ۷۱۵ میلیون دلار سود داشته باشد.

نخستین گوشی 5G ال جی تا اواخر این ماه معرفی می شود

Hwang Jeong-hwan رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل ال جی موبایل روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت با ارائه نخستین گوشی اندرویدی 5G خود و طیف وسیعی از دیگر محصولات احتمالا اوضاع را دگرگون خواهد کرد هرچند که تحلیلگران در مورد تحقق این مساله تردید دارند.

با وجود آنکه زیان واحد موبایل ال جی روز به روز کمتر می شود اما پیش بینی شده که کل میزان آن در سال جاری میلادی به ۵۰۰ میلیون دلار برسد و تحقق وعده مدیرعامل این شرکت برای تحول اوضاع با ارائه گوشی 5G هم در هاله ای از بهام قرار دارد. با این حال اما ال جی هنوز برنامه ای برای کوچک کردن کسب و کار موبایل خود ندارد و برای عقب نماندن از رقابتی که در این زمینه به راه افتاده همچنان به سرمایه گذاری در این بخش ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    مدیرکل و مدیرعامل ال‌جی موبایل بر این باور ه که این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد میکنه چون داره روی 5g کار میکنه. همین یه برگ برنده برای سودآوری حساب میشه برای ال جی. چون خیلیا دیگه طرف 4g نمیرن. البته باید ببینیم تو کشور ما کی این شبکه اجرایی میشه. اگه تا نیمه‌ اول سال ۲۰۱۹ ال جی گوشی هاشو با پشتیبانی از شبکه نسل پنجم عرضه کنه دوباره ال جی موبایل به اوج قدرت خودش برمیگرده. من خیلی خوش بین هستم به سال آینده و مطمئنم ال جی با تغییر رویکردها و مدیریت جدیدش حتما موفق میشه.

  • poro alex
    poro alex | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    آخرش ما باید بفهمیم که کاربران و مسئولان الجی چه بلایی سرت آوردن که این قدر ازشون کینه داری!

  • poro alex
    poro alex | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

    آخرش ما باید بفهمیم که کاربران و مسئولان الجی چه بلایی سرت آورد که این قدر ازشون کینه داری!

مطالب پیشنهادی