ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه می‌توان از فورتنایت درآمدزایی کرد؟

فورتنایت بتل رویال طی ماه‌های اخیر به یکی از سودآورترین سرگرمی‌های تاریخ تبدیل شده است. حال که این عنوان در جایگاه مناسبی قرار دارد و به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می‌شود، اپیک گیمز به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

فورتنایت بتل رویال طی ماه‌های اخیر به یکی از سودآورترین سرگرمی‌های تاریخ تبدیل شده است. حال که این عنوان در جایگاه مناسبی قرار دارد و به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می‌شود، اپیک گیمز به عنوان خالقش قصد دارد تا بخشی از این درآمد را با کاربران بازی شریک شود.

جدا از آن‌که شما با فعالیت به عنوان یک استریمر فورتنایت و شرکت در مسابقات می‌توانید درآمدی را از این بازی به دست آورید، اپیک گیمز روز گذشته اعلام کرد که از این به بعد کاربران با تولید محتوا برای فورتنایت بتل رویال می‌توانند از باری درآمد کسب کنند.

برای امکان پذیر شدن این کار، اپیک یک برنامه‌ای را منتشر کرده که کاربران با استفاده از آن بتوانند درآمد زایی خود از بازی را آغاز کنند. این قابلیت تحت عنوان یک رویداد به بازی اضافه شده و حالا تمام کاربران فورتنایت می‌توانند به عنوان تولید کننده محتوا یا خریدار در آن شرکت کنند.

فورتنایت بتل رویال

هر کاربر می‌توانند به طور همزمان از یک سازنده حمایت کند و امکان تعویض این سازنده‌ با شخصی دیگر هر ۱۴ روز یکبار فراهم خواهد شد. اپیک گیمز هر قشر از کاربران فورتنایت، از گیمرهای عادی گرفته تا نویسندگان و استریمرها را دعوت به شرکت در این برنامه کرده است که برای ثبت نام در آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

هر روز شاهد رخ دادن اتفاق هیجان انگیز دیگری از فورتنایت هستیم. چندی پیش اپیک گیمز اعلام کرد که آمار دانلود این بازی از ۱۴۰ میلیون بار فراتر رفته و تنها نسخه IOS آن طی مدت زمان کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد،‌ ۵۰ میلیون دلار درآمد را برای سازندگانش به ارمغان آورده است.

انتظار می‌رود با فراهم شدن امکان کراس پلی کاربران پلی استیشن 4 بازی با دیگر پلتفرم‌ها و انتشار نسخه نهایی اندروید فورتنایت، این آمار دانلود بازهم شاهد جهشی چشم‌گیر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی