ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2018-bmw-m5
خودرو

نتیجه جالب یک تحقیق؛ ب ام و دارای بدترین رانندگان در بریتانیا

نتایج تحقیق اخیری که در بریتانیا انجام شده، نشان می دهد اهالی این کشور رانندگان خودروهای ب ام و را آزاردهنده ترین رانندگان می دانند. در این تحقیق موسسه GoCompare به سراغ 2000 نفر رفته ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

نتایج تحقیق اخیری که در بریتانیا انجام شده، نشان می دهد اهالی این کشور رانندگان خودروهای ب ام و را آزاردهنده ترین رانندگان می دانند. در این تحقیق موسسه GoCompare به سراغ 2000 نفر رفته و نظر آنها را درباره بدترین رانندگان حاضر در جاده ها جویا شده است.

از میان پرسش شوندگان، 24 درصد اعلام کرده اند که دارندگان محصولات ب ام و بدترین رانندگان هستند و با نحوه رانندگی خود دردسرهای زیادی برای دیگران ایجاد می کنند. البته این رقم در مناطق مختلف متفاوت است. برای مثال اهالی ایرلند شمالی با 35 درصد آرا و ساکنین میدلندز شرقی با 31.2 درصد رانندگان ب ام و را منفورترین تلقی می کنند.

بعد از ب ام و، رانندگان فورد ترانزیت با 21.8 درصد در رتبه دوم لیست منفورترین رانندگان ایستاده اند. این اتفاق در حالی افتاده که تحقیقی دیگر ون ها را دارای مطمئن ترین رانندگان در بریتانیا عنوان کرده است. نتایج این تحقیق حکایت از آن دارد که در هر 161 هزار کیلومتر سفر، ون ها 3.8 درصد تصادفات منجر به مصدومیت کمتری داشته اند.

ford van

نکته جالب اینکه افراد 45 الی 64 ساله رانندگان ون ها را بدترین می دانند، حال آنکه افراد جوان تر از 44 سال انگشت اتهام را به سمت رانندگان خودروهای آلمانی و محصولات ب ام و و آئودی نشانه می روند.

در میان نسل جوان برداشت عمومی درباره بد بودن نحوه رانندگی مالکین ون ها، در حال از بین رفتن است؛ چرا که فقط یک نفر از هر 10 فرد 18 الی 24 ساله به بدترین بودن رانندگان ون ها اعتقاد دارد. این رقم برای افراد 55 الی 64 ساله به 3 نفر از هر 10 نفر می رسد که به خوبی گویای تغییر برداشت در بین نسل های مختلف است.

رتبه سوم لیست بدترین رانندگان بریتانیا با 14.1 درصد به رانندگان تاکسی های مشکی رسیده است. آئودی و فراری هم به ترتیب با 9 و 6.3 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

در ادامه می توانید نتایج رتبه بندی تحقیق GoCompare را مشاهده فرمایید.

  1. BMW - 24 percent
  2. Ford Transit - 21.8 percent
  3. Black Cab - 14.1 percent
  4. Audi - 9 percent
  5. Ferrari - 6.3 percent
  6. Porsche - 5.7 percent
  7. Subaru - 4.2 percent
  8. Mercedes - 4.1 percent
  9. VW Golf - 2.9 percent
  10. Vauxhall Astra - 2.5 percent
  11. Toyota Prius - 2.1 percent
  12. Ford Focus - 1.9 percent
  13. Lexus - 1.5 percent

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    انگلیسیهای پر نفوذ سیاست مدار حاشیه ساز که غرور زیادی دارن خودشون هنوز حنی یه ماشین خوب نتونستن با تولید انبوه به بازار بدن یادمه پدر بزرگم میگفت مهندسی اونها خیلی پایینتر از فرانسه و المان ولی پول زیادشونو فرهنگشون باعث پیشرفتشونه البته تا رتبه دهم تکنولوزی و خیلیا بهم گفتن که جنس انگلیسی نخرم البته در جاییکه امریکایی و المانی و زاپنی و فرانسوی هست چون این چهار کشور نسخه a همه جنساشون بسیار بادوام و باکیفییته ،حالا این کشور دلال صفت اومده برای ما سطح کیفی تعیین میکنه بی ام و بسیار خاص و با کیفییته و این برای خیلی بازاها ازار دهندس

  • tavakoli.tohid
    tavakoli.tohid | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

    بی ام و اونجا یعنی همون نیسان آبی خودمون میشه?????

مطالب پیشنهادی