ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرنوشت فصل پایانی بازی The Walking Dead مشخص شد

حدود 3 هفته‌ی قبل، خبری در فضای مجازی منتشر شد که ناراحتی بسیاری از طرفداران بازی‌های داستان محور را به همراه داشت. در آن زمان، اعلام شد که استودیو محبوب تل تیل گیمز تعطیل شده ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

حدود 3 هفته‌ی قبل، خبری در فضای مجازی منتشر شد که ناراحتی بسیاری از طرفداران بازی‌های داستان محور را به همراه داشت. در آن زمان، اعلام شد که استودیو محبوب تل تیل گیمز تعطیل شده و در معرض ورشکستگی قرار گرفته است. در چنین شرایطی، این سوال برای بسیاری از طرفداران به وجود آمد که چه سرنوشتی در انتظار فصل پایانی بازی The Walking Dead است؟

امروز و در جریان رویداد کامیک کان نیویورک، شرکت اسکای باند گیمز به‌ طور رسمی اعلام کرد فصل پایانی بازی The Walking Dead را تکمیل خواهد کرد. لازم به ذکر است که این ناشر توسط رابرت کرکمن، خالق داستان‌های The Walking Dead، تاسیس شده است:

 با استودیو تل تیل گیمز به توافقی رسیدیم که به واسطه‌ی آن‌ می‌توانیم روند ساخت فصل پایانی بازی The Walking Dead را ادامه دهیم و از این موضوع بسیار خوشحال هستیم. بیایید داستان کلمنتاین را آن‌طور که باید به اتمام برسانیم. اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

بازی The Walking Dead

مدت پس از اعلام رسمی این خبر، گزارش مرتبطی در وبسایت ورایتی منتشر شد. با توجه به این گزارش، شرکت اسکای باند گیمز با همکاری اعضای سابق تل تیل گیمز فصل پایانی بازی The Walking Dead را خواهد ساخت. همچنین در جریان این رویداد کرکمن اعلام کرد آن‌ها نمی‌توانند کلمنتاین و اندرو لینکلن (بازیگر سریال The Walking Dead) را در یک سال از دست بدهند.

پیش از اینکه خبر تعطیلی تل تیل گیمز به طور رسمی اعلام شود، مدیران این استودیو اوضاع را بحرانی توصیف کرده بودند. اطلاعات دقیقی از دلایل به وجود آمدن این شرایط منتشر نشد اما به عقیده‌ی کارشناسان، افت کیفی محصولات داستان محور این استودیو در سال‌های اخیر و در نتیجه فروش کمتر از انتظارات از دلایل اصلی شرایط بحرانی بوده‌اند.

چندی پیش، اولین قسمت از فصل پایانی بازی The Walking Dead منتشر شد که برای مطالعه‌ی بررسى آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی