ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حریم حصوصی ویندوز 10
تکنولوژی

عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل حذف فایل های شخصی کاربران متوقف شد

مایکروسافت عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کرد. هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد اما در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کرد.

هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد اما در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی از فایل های شخصی کاربران را حذف کرد. گفته شده بود بیشتر فایل های حذف شده در مسیر Documents و فولدر Pictures ذخیره شده بودند و قربانیان این اتفاق معتقدند فایل‌هایی که قبل از انجام بروزرسانی ویندوز 10 در این مسیر قرار داشته اند پس از آپدیت ناپدید شده اند.

مایکروسافت خبر داده که عرضه این به روز رسانی برای همه کاربران متوقف شده و در حال بررسی مشکل هستند. این شرکت اکنون به افرادی که تحت تأثیر موضوع قرار گرفته اند پیشنهاد کرده که مستقیماً با شرکت تماس بگیرند. همچنین گفته شده که اگر به صورت دستی به روز رسانی ماه اکتبر را دانلود کرده اید «لطفاً آن را نصب نکنید و منتظر عرضه رسانه (نسخه) جدید باشید».

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10

برخی از کاربران دیگر ادعا کرده بودند که پس از این به روز رسانی، مرورگر مایکروسافت اج و اپلیکیشن های دیگرِ فروشگاه مایکروسافت قادر به برقراری ارتباط با اینترنت نیستند. علاوه بر این به روز رسانی در برخی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اینتل به دلیل درایور ناسازگار مسدود شده بود.

مشخص نیست که چه تعداد از کاربران ویندوز 10 با این مشکل مواجه شده اند اما حتی اگر این تعداد اندک باشد باز هم جای تعجب است که چطور با وجود آزمایش های گسترده این نسخه چنین مشکلی در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 پیش آمده است. فراموش نکنیم که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا برای تست ویندوز 10 به مایکروسافت کمک می کنند.

پیش از این هم مایکروسافت عرضه آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را به علت مشکلات ناشی از هنگ کردن و صفحه آبی مرگ متوقف کرده بود البته در آن زمان پیش از عرضه گسترده برای کسب و کارها و مشتریان به روز رسانی بدون این مشکل عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sajjad Khajeh
    Sajjad Khajeh | ۱۵ مهر ۱۳۹۷

    برای ایرانی ها کیبورد مجازی و onedrive غیر فعال شده

  • ami_ald
    ami_ald | ۱۵ مهر ۱۳۹۷

    من اپدیت کردم حالا میزنه ویندوز اکتیو نیست با نرم افزار های متفاوت اکتیو کردم ولی بازم اکتیو نشد کسی میدونه مشکل چیه؟

مطالب پیشنهادی