ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت بتل رویال
ویجیاتو - بازی

درآمد نسخه iOS فورتنایت از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت

نسخه iOS فورتنایت را مى توان يكى از موفق‌ترین بازی‌های موبایل سال جاری دانست که توانسته طی کمتر از یک سال 200 میلیون دلار برای سازندگانش در کمپانی اپیک گیمز درآمدزایی کند. فورتنایت را می‌توانید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

نسخه iOS فورتنایت را مى توان یکى از موفق‌ترین بازی‌های موبایل سال جاری دانست که توانسته طی کمتر از یک سال 200 میلیون دلار برای سازندگانش در کمپانی اپیک گیمز درآمدزایی کند.

فورتنایت را می‌توانید روی سه کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و در نهایت پی‌ سی پیدا کنید که روی تمامی این پلتفرم‌ها هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اکنون به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می‌شود.

در حال حاضر نسخه نهایی فورتنایت برای اندروید منتشر نشده اما نسخه بتای بازی روی این پلنفرم بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده که رقمی فوق العاده محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این شیب مناسب در ماه‌های آینده و با عرضه به‌روزرسانی‌های گسترده بازی ادامه دار باشد.

نباید از این نکته هم غافل شد که فورتنایت اندروید از گوگل پلی قابل دانلود نیست و کاربران این سیستم عامل برای دانلود بازی باید به سایت اپیک گیمز مراجعه کنند.

فورتنایت

در ضمن، با توجه به آن که این عنوان در ماه های اخیر به بزرگ ترین بازی رایگان تاریخ کنسول ها تبدیل شده، جابجا شدن رکورد تعداد بینندگان همزمان سرویس توییچ با محوریت این بازی چندان عجیب به نظر نمی رسد.

جالب است بدانید که تمام این درآمدها در حالی به دست آمده‌اند که شما می‌توانید فورتنایت را بدون محدودیت، به صورت رایگان تجربه کنید و تمام درآمد این بازی متکی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که البته آن‌ها هم تاثیری روی قدرت بیشتر شما طی بازی نخواهند داشت.

جدا از موفقیت‌ها، فورتنایت ابعاد منفی خود را هم به جای گذاشته و کار به جایی رسیده است که بعضی از نوجوانان به خطار اعتیاد به این بازی، کارشان حتی به روانپزشک کشیده می‌شود. از سمتی دیگر نیز بعضی از والدین نیز برای حرفه‌ای شدن فرزندان خود در فورتنایت، دست به استخدام مربی خصوصی برای آن‌ها می‌زنند.

آیا تا کنون فورتنایت را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما دلیل موفقیت این بازی چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • acoleman
    acoleman | ۱۵ مهر ۱۳۹۷

    واقعا برای من بازی مضخرفیه تو سایتها خیلی درموردش تعریف میکردن ولی هر بار که بازی میکنم تا شاید علاقه ای که به این بازی هست تو منم ایجاد بشه بدتر هم میشه افراد بسیار زیادی تو زمین باهات رقابت میکنن بعضیا هزینه کردن و خیلی خیلی از ما قویترن اصلا خیلی نابرابره اما در عوض پابجی اینطور نیست و 90% بیشتر منو مشغول بازی کردن میکنه

مطالب پیشنهادی