ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آزمایش فنی یک کراس اوور جدید در ایران؛ چینی ها در رکود می تازند

چند هفته قبل بود که تصاویر جاسوسی از محصول مجهول الهویه جدید زامیاد در رسانه ها منتشر شد و پس از مدتی مشخص شد که زامیاد به عنوان تولید کننده قدیمی خودروهایی مانند نیسان زامیاد ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

چند هفته قبل بود که تصاویر جاسوسی از محصول مجهول الهویه جدید زامیاد در رسانه ها منتشر شد و پس از مدتی مشخص شد که زامیاد به عنوان تولید کننده قدیمی خودروهایی مانند نیسان زامیاد و محصولات ایویکو حالا به سراغ لندفورت چین رفته تا بلکه خود را با سایر همکارانش در سطح بازار هماهنگ کند. اما حالا بازهم تصاویر تازه ای از یک کراس اوور پوشیده شده در فضای مجازی منتشر شده که مشخص نیست توسط کدام خودروساز ارائه خواهد شد.

با توجه به ویدیو کوتاه 7 ثانیه ای منتشر شده می توان با جدیت گفت که با یک کراس اوور نسبتا جمع و جور مواجه هستیم. خودرویی که با احتمال زیادی محصولی از خودروسازان چینی است و ابعادی نزدیک به چانگان cs35 یا هاوال h2 دارد. همین مسئله این شائبه را مطرح می کند که شاید سایپا در حال تست و بررسی نسل تازه چانگان cs35 برای عرضه در بازار ایران است، اما با توجه به سوابق سایپا برای تولید محصولات قدیمی و تاریخ گذشته، این مورد کمی بعید به نظر می رسد. به خصوص که تصاویر منتشر شده نیز انطباق کاملی با محصول جدید چانگان ندارد.

نسل جدید چانگان CS35
نسل جدید چانگان CS35
نسل جدید چانگان CS35
نسل جدید چانگان CS35

از سوی دیگر بهمن موتور با هاوال h2، کرمان موتور با جک s3، مدیران خودرو با MVM X22 و ایران خودرو با هایما S5، در این سگمنت حضوری فعال دارند. به نظر نمی رسد که کارمانیا نیز برنامه ای برای عرضه یک خودرو کوچکتر از BYD S6 داشته باشد. به خصوص که این روزها عرضه BYD S7 حالا به صورت جدی توسط این خودروساز دنبال می شود.

بنابراین تشخیص اینکه این خودرو تازه متعلق به کدام خودروساز است چندان آسان به نظر نمی رسد، هرچند با توجه به فرم جلوپنجره و نوار افقی کرومی رنگی که از اطراف نشان خودرو به سمت چراغ ها ادامه یافته، شباهت هایی با محصولات اخیر چری نظیر آریزو 5 و آریزو 5 یا چری تیگو 7 در ظاهر خودرو دیده می شود که البته بازهم نمی تواند نشان قطعی ای برای تشخیص برند این خودرو باشد.

از این رو باید منتظر ماند و دید که در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد یا بازهم با عرضه یک خودرو ناشناخته توسط خودروسازی گمنام طرف هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

    با این وضعیت تا چند سال دیگه ایران جولانگاه خودروهای چینی خواهد شد و خودروسازان هم‌مونتاژکار اونها

  • مجید
    مجید | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    کارمانیا همون S6 رو تحویل ملت بده کار کرده! تحویل های S6 اش ۴-۵ ماه تاخیر داره (تازه ۴-۵ قبل ترش هم پولش رو گرفته!) سدان F3 رو هم که دو ماه تحویل داد، بعد دیگه تحویل نداد و علیرغم تکمیل وجه، نامه عدم تحویل داد!
    از اون طرف هم S7 رو حدود یک ساله از ملت پول گرفته، الان ۳ ماه از موعد دعوت نامه گذشته و هنوز حتی قیمتش رو هم مشخص نکرده! قشنگ ملت رو گذاشته سر کار!

  • m8n
    m8n | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    اخه این چیه که مخفی کردن بار بنجل چینی

    • zitanix
      zitanix | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

      همینو عرضه نداری بخری
      زر نزن

مطالب پیشنهادی