ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از X360 14، باریک‌ترین کروم‌بوک تبدیل‌شونده خود رونمایی کرد

کمپانی اچ پی اخیراً از تازه ترین بازیگر قدرتمند در بازار کروم بوک ها رونمایی کرده است؛ این لپ تاپ جدید شبیه به یک مک بوک ایر با لولاهای 360 درجه ای است که می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۲

کمپانی اچ پی اخیراً از تازه ترین بازیگر قدرتمند در بازار کروم بوک ها رونمایی کرده است؛ این لپ تاپ جدید شبیه به یک مک بوک ایر با لولاهای 360 درجه ای است که می توان در حالات مختلف از آن استفاده کرد. این دیوایس X360 14 نام گرفته و باریک ترین کروم بوک تبدیل شونده اچ پی به حساب می آید. X360 14 راه نخستین X360 که در سال 2017 عرضه شد را دنبال می کند اما این بار به جای نمایشگر 11 اینچی به پنلی 14 اینچی مجهز شده و از طراحی پریمیوم تر و مشخصات بهتر بهره می برد.

X360 14 نمایشگری فول اچ دی و لمسی دارد و با مشخصاتی نظیر 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده های نسل هشتمی Core i3 و Core i5 اینتل از راه می رسد. 64 گیگابایت حافظه داخلی، عمر باتری 14 ساعته و پورت های فراوان مثل دو پورت USB C، یک پورت USB A، درگاه مایکرو اس دی و جک صدا نیز از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

به نظر می رسد اچ پی طراحی این دستگاه را با نیم نگاهی به یک نظرسنجی به انجام رسانده که اکثر پاسخ دهندگان آن، دیوایس های تبدیل شونده را به لپ تاپ های معمولی ترجیح داده اند. کوین فراست، نایب رییس واحد پی سی های مصرف کنندگان اچ پی می گوید علت طراحی پریمیوم این دستگاه به موفقیت کروم بوک X2 باز می گردد. «با موفقیت HP Chromebook X2 طی اوایل امسال، مشتریان این سیگنال را فرستادند که به دنبال انتخاب های پریمیوم و تجارب قدرتمند در دیوایس مبتنی بر سیستم عامل کروم خود هستند».

هنگامی که کروم بوک اچ پی X360 14 از راه برسد، رقبای قدری مانند کروم بوک های جدید سری لنوو یوگا و کروم بوک 2 در 1 دل در انتظارش خواهند بود. گفتنی است این لپ تاپ از روز بیست و یکم اکتبر با قیمت 599 دلار روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی