ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تا هفته آینده بازی‎های هیولا را با تخفیف خریداری کنید

به مناسبت جشن مهرگان که البته دو هفته‎ای از آن می‎گذرد، تقریبا تمامی بازی های شبکه ایرانی هیولا تخفیف خورده‎اند. هیولا بازاری دیجیتال (مشابه شبکه استیم) برای بازی‎های رایانه‎ای است که علاوه بر بازی‎های ایرانی، ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به مناسبت جشن مهرگان که البته دو هفته‎ای از آن می‎گذرد، تقریبا تمامی بازی های شبکه ایرانی هیولا تخفیف خورده‎اند. هیولا بازاری دیجیتال (مشابه شبکه استیم) برای بازی‎های رایانه‎ای است که علاوه بر بازی‎های ایرانی، عناوین خارجی مختلفی چون This War of Mine و Sniper: Ghost Warrior 3 نیز در آن به فروش می‎رسند.

این تخفیف‎های 20 تا 50 درصدی از امروز یعنی دوشنبه 16 مهر تا هفته آینده (23 مهر) ادامه خواهد داشت که می‎توانید لیست کامل آن ها را در وبسایت رسمی هیولا و یا داخل کلاینت یا همان نرم افزار شبکه مشاهده کنید.

برای دریافت این برنامه و خرید بازی‎ها نیز تنها کافی است به این آدرس مراجعه کرده و پس از دانلود، آن را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. لازم به ذکر است که حجم مصرفی کاربران برای دانلود بازی‎ها به صورت نیم‎‎بها محاسبه می‎شود.

بازی ایرانی تحسین شده مموراندا یکی از اولین عناوینی بود که روی این شبکه منتشر شد و دیجیاتو نیز در بررسی اش به مموراندا نمره 80 را داد، مموراندا تا هفته آینده با تخفیفی 20 درصدی به فروش می‎رسد. اگر علاقه‎‎مند اطلاعات بیشتری در مورد هیولا هستید، در این دو مطلب می‎توانید با خود شبکه و بازی‎های آن بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی