ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۲۰ پرو
تکنولوژی

بنچمارک منتسب به میت ۲۰ پرو در انتوتو رویت شد

سری میت ۲۰ هواوی یکی از مورد انتظارترین پرچمداران دنیای موبایل است که طی هفته های آتی از راه می رسد و حالا امتیاز بنچمارک منتسب به آن در سایت انتوتو منتشر شده است. سال گذشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰

سری میت ۲۰ هواوی یکی از مورد انتظارترین پرچمداران دنیای موبایل است که طی هفته های آتی از راه می رسد و حالا امتیاز بنچمارک منتسب به آن در سایت انتوتو منتشر شده است.

سال گذشته هواوی سری میت ۱۰ را با چیپست اختصاصی کایرین ۹۷۰ روانه بازار کرد که توانایی به چالش کشیدن رقبای بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ را داشتند. از آنجا که کایرین ۹۸۰ تعبیه شده در میت ۲۰ بر پایه فرایند ۷ نانومتری طراحی شده، انتظار می رود که بهینه سازی قابل توجهی را نسبت به نسل قبل ارائه کند و اخیرا بنچمارکی از میت ۲۰ پرو با شماره مدل LYA-L29 در پایگاه انتوتو رویت شده که قدرت این دستگاه را به تصویر می کشد.

تست صورت گرفته مربوط به میت ۲۰ پرو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه در بخش های پردازنده، پردازشگر گرافیکی، UX و مموری به ترتیب امتیازهای ۱۱۵۲۹۶، ۱۱۲۵۱۶، ۶۹۴۵۶ و ۱۶۲۹۳ را کسب کرده که در مجموع به امتیاز کلی ۳۱۳۵۶۱ منجر شده اند. میت ۲۰ پرو اغلب پرچمدارهای اندرویدی بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ در آنتوتو امتیازی در حدود ۲۹۰ هزار کسب کرده اند و نتایج به دست آمده نشان دهنده قدرت بیشتر کایرین ۹۸۰ از اسنپدراگون ۸۴۵ است. با این حال این تفاوت آنقدرها که باید و شاید چشمگیر نیست؛ هرچند این بنچمارک مربوط به یک نسخه مقدماتی است و احتمالا امتیاز تست نسخه نهایی بیشتر خواهد بود.

آیفون های Xs، Xs Max و Xr اپل نیز از چیپست ۷ نانومتری A12 بهره می برند اما امتیاز آیفون Xs Max در بنچمارک آنتوتو برابر با ۳۷۲۱۰۶ عنوان شده که به مراتب از هواوی میت ۲۰ پرو ۶ گیگابایتی بیشتر است.

بر اساس فرضیات فعلی میت ۲۰ پرو از نمایشگر با بریدگی فوقانی، اسکن چهره سه بعدی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سه گانه بهره خواهد برد. پیکربندی این موبایل شامل نسخه های با ۴ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدل های قوی تر با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

 

تماشا کنید: تیزر جدید هواوی میت 20 و میت 20 پرو با محوریت چیپست کایرین 980 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya
    pouya | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    دمش گرم، اسنپ دراگون به زیر کشید

مطالب پیشنهادی