ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست Cloud MIX
تکنولوژی

هدست گیمنگ Cloud MIX از HyperX معرفی شد

HyperX برند زیر مجموعه کینگ استون هدست بلوتوث گیمینگ Cloud MIX را معرفی کرده که امکان استفاده به صورت با سیم را هم دارد. Cloud MIX از استاندارد Hi-Res پشتیبانی می کند و به این ترتیب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

HyperX برند زیر مجموعه کینگ استون هدست بلوتوث گیمینگ Cloud MIX را معرفی کرده که امکان استفاده به صورت با سیم را هم دارد.

Cloud MIX از استاندارد Hi-Res پشتیبانی می کند و به این ترتیب کیفیت صدای بالایی را ارائه می دهد. محدوده صدای تولید شده در حالت اتصال با سیم 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز است و در حالت اتصال بلوتوث باتری آن با یک بار شارژ تا 20 ساعت دوام می آورد.

هدست Cloud MIX

هدست Cloud MIX به درایورهای بلندگوی 40 میلی متری مجهز شده و میکروفنی قابل جدا کردن با قابلیت حذف نویز محیطی و با حساسیت بالا دارد. برای برقراری تماس ها نیز به میکروفن داخلی مجهز شده است.

هدست Cloud MIX

برای تنظیمات صدا و میزان ولوم میکروفن کنترلرهایی در نظر گرفته شده. همچنین به علائم صوتی برای اطلاع از شرایط کارکرد در حالت بلوتوث تجهیز شده است. کابل هدست از نوع بافته شده است و هدست امکان اتصال بلوتوث به چندین دستگاه به طور همزمان را دارد. وزن آن به تنهایی 260 گرم و به همراه میکروفن 275 گرم است.

هدست Cloud MIX

هدست Cloud MIX قیمتی 200 دلاری دارد و در آینده ای نزدیک اطلاعات مرتبط با عرضه آن اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی