ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشاره به مشخصات نمایشگر و رنگ های خانواده پیکسل 3 در بروشور گوگل [به روز رسانی]

تا به امروز به نظر می رسید هیچ چیز باقی نمانده باشد که درباره موبایل های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال ندانیم، اما اخیراً اطلاعات تازه ای در فضای مجازی منتشر شده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۵

تا به امروز به نظر می رسید هیچ چیز باقی نمانده باشد که درباره موبایل های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال ندانیم، اما اخیراً اطلاعات تازه ای در فضای مجازی منتشر شده که اگر صحت داشته باشد، برخلاف آن چیزی است که قبلاً تصور می کردیم.

در تصاویری که ظاهراً از بروشورهای رسمی گوگل به دست آمده اند، پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال به ترتیب همراه با نمایشگر 5.5 و 6.3 اینچی لیست شده اند و رزولوشن هر دو نیز 1080p ذکر شده است. ضمناً دو موبایل در رنگ های «مشخصاً سفید»، «صرفاً مشکی» و «غیر صورتی» از راه می رسند. گفتنی است که اخیراً ایوان بلس رندری از موبایل پیکسل 3 منتشر کرد که اطلاعات مربوط به رنگ های دستگاه را تایید می کند.

در حال حاضر راهی برای بررسی صحت این اطلاعات وجود ندارد اما مراسم معارفه دیوایس های سری گوگل پیکسل 3 فردا برگزار می شود و بالاخره شاهد پایانی بر انبوه اخبار افشایی و ضد و نقیض خواهیم بود. تا به اینجای کار باید گفت که اگر رزولوشن نمایشگر دو موبایل 1080p باشد، در این صورت پیکسل 3 اکس ال رزولوشن پایین تری نسبت به پیکسل اکس ال و پیکسل 2 اکس ال خواهد داشت.

این موضوع می تواند نشان دهد که گوگل به استفاده از پنل امولد متفاوتی نسبت به پنل های P-OLED ال جی روی آورده است؛ شاهد چیزی شبیه به پنل Optic AMOLED موجود در وان پلاس 6 که سامسونگ تولیدش را برعهده داشته است. در هر صورت باید تا رویداد فردا و مشخص شدن همه چیز به صورت رسمی منتظر ماند.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: 16 مهر 97]

 

به روز رسانی:

تصاویر رندرهای مطبوعاتی که از گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال منتشر شده این گوشی ها را از تمامی زوایا نشان می دهد.

علاوه بر این در تصاویر 3 رنگ مشکی، سفید و صورتی کم رنگ دیده می شود. مورد آخر با «غیر صورتی» که پیش از این اشاره شده بود در تضاد است و مشخص نیست منظور گوگل از غیر صورتی چیست. شاید منظور یک صورتی خاص باشد.

امروز 17 مهر ماه در ساعت 18:30 به وقت ایران با پوشش زنده دیجیاتو از رویداد معرفی پیکسل های گوگل همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی