ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین آپدیت iOS 12 مشکل آنتن دهی و شارژ آیفون XS را حل می‌کند

اپل اولین به روز رسانی سیستم عامل iOS 12 را منتشر کرده که مشکلات پیش آمده برای آیفون ‌های جدید را بر طرف می‌سازد. بدین ترتیب صاحبان آیفون ‌XS و XS Max می‌توانند امیدوار باشند که با دریافت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اپل اولین به روز رسانی سیستم عامل iOS 12 را منتشر کرده که مشکلات پیش آمده برای آیفون ‌های جدید را بر طرف می‌سازد. بدین ترتیب صاحبان آیفون ‌XS و XS Max می‌توانند امیدوار باشند که با دریافت این آپدیت مشکل آنتن دهی و شارژ آیفون‌هایشان حل خواهد شد.

هم اکنون این به روز رسانی برای تمامی دیوایس‌هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند منتشر شده و کاربران برای دریافتش می‌توانند در تنظیمات (Settings) موبایل خود سراغ قسمت کلی (General) رفته و گزینه‌ی به روز رسانی نرم افزار (Software Update) را در آیفون‌ها یا آیپد‌هایشان انتخاب کنند.

چندی پیش برخی کاربران مدعی شده بودند که شارژ آیفون XS با مشکل روبروست. در شرایط عادی زمانی که کابل لایتنینگ به آیفون های جدید متصل می شود باید نمایشگر آنها روشن گردد. با این حال به نظر می رسد که در برخی مدل ها این اتفاق رخ نمی دهد؛ در واقع اصلاً این آیفون ها شارژ نمی شوند و برای شروع فرایند لازم است که کاربر دو بار روی صفحه موبایلش ضربه زند تا صفحه روشن شود.

علاوه بر این برخی از کاربرانی که طی هفته نخست عرضه قادر به خرید آیفون XS و XS Max اپل بوده اند از آنتن دهی ضعیف شبکه و وای فای خبر داده بودند. این نقص‌ها برای کاربران قابل قبول نبوده و به همین دلیل کمپانی کوپرتینویی سعی کرده با در به روز رسانی بعدی سیستم عامل خود، مشکلات بوجود آمده را حل نماید.

در آن زمان دلایل زیادی برای این مسئله مطرح شد. برخی کارشناسان مدعی شده بودند که مشکل آنتن دهی آیفون XS احتمالاً ناشی از نقص طراحی است و تقویت کننده های سیگنال آیفون بسیار قدرتمند هستند ولی نقطه ضعف آنها به میزان بهره آنتن ها مرتبط است. برخی محققین نیز باور داشتند که مشکل آنتن دهی آیفون XS به مودم های اینتل ارتباط دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد اکنون اپل سعی کرده با حل کردن مشکلات کاربران بیشتری را به خرید آیفون های جدیدش جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

    اگه این آپدیت برای مشکلات آیفون اکس هست چرا واسه همه دیوایس ها منتشر کرده؟ ما مسخره اپلیم مگه

مطالب پیشنهادی