ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تولید محصولات لیفان به بم خودرو رسید؛ تغییر در استراتژی های تولید گروه کرمان خودرو

بم خودرو در سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه کرمان خودرو تاسیس گردید. این شرکت در طول دوران خود عرضه محصولات فولکس واگن برزیل را بر عهده داشت و پس از ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

بم خودرو در سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه کرمان خودرو تاسیس گردید. این شرکت در طول دوران خود عرضه محصولات فولکس واگن برزیل را بر عهده داشت و پس از توقف تولید فولکس واگن در ایران نیز برای مدتی به سراغ عرضه هافی لوبو رفت. حالا اما بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های انجام‌ گرفته، از زمستان امسال و در راستای توسعه فعالیت ‌های خودروسازان بم، تولید تمامی محصولات برند لیفان از کرمان موتور به این شرکت منتقل خواهد شد.شرکت لیفانشرکت لیفان در سال 1992 در شهر چونچین در کشور چین تاسیس شد. این شرکت که در ابتدا به تولید موتورسیکلت مشغول بود دستاوردهای زیادی نیز در زمینه ساخت و توزیع موتورسیکلت بدست آورده و در سال 2004 به عنوان برترین تولید کننده خصوصی موتورسیکلت در چین شناخته شد.
شرکت لیفان از سال 2005 شروع به فعالیت در زمینه ساخت و عرضه خودروی سواری و ون نمود. این شرکت همچنین به تولید و فروش موتور خودرو نیز می پردازد.
با توجه به سرمایه گذاری انبوه در پروژه های اتومبیل، گروه لیفان به یکی از شرکت هایی تبدیل شده است که بزرگترین خط تولید و مجوز تولید مجموعه ای از محصولات از جمله خودروهای سواری، مینی کار، کامیون، وسایل نقلیه ویژه، اتوبوس و غیره را در اختیار دارد.کرمان موتور از سال 1386 فعالیت خود در زمینهٔ تولید محصولات لیفان را آغاز کرد و در این مدت با عرضه خودروهای متنوعی ازجمله 520، 620، 820، X50 و X60 توانسته سهم بازار مناسبی را به دست آورد، در این‌ بین لیفان X60 موفق‌ ترین محصول این شرکت و یکی از پرفروش‌ ترین خودروها در کلاس خود بوده است.
خودروسازان بم به ‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌ های کرمان موتور کار تولید خود را با فولکس‌ واگن گل آغاز کرد و هم‌ اکنون نیز تولید خودرو جیلی GC6 را بر عهده دارد.
محصولات شرکت لیفان در 165 کشور دنیا در مناطقی از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه می گردد. در سال 2014 شرکت لیفان به فروش 283100 دستگاه خودرو، 1393100 دستگاه موتورسیکلت، 3674600 موتور و 401100 ماشین صنعتی دست پیدا کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که این تغییر استراتژیک چه تفاوتی در نحوه ارائه محصولات و خدمات برای خودروهای لیفان در کشور ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی