ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات یازدهمین دوره «جشنواره وب و موبایل ایران» اعلام شد

کنفرانس خبری جشنواره وب و موبایل ایران امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد و دست‌اندرکاران این رویداد اطلاعاتی را در خصوص یازدهمین دوره از این جشنواره با رسانه‌ها در میان گذاشتند. «شایان شلیله»، دبیر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۸

کنفرانس خبری جشنواره وب و موبایل ایران امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد و دست‌اندرکاران این رویداد اطلاعاتی را در خصوص یازدهمین دوره از این جشنواره با رسانه‌ها در میان گذاشتند.

«شایان شلیله»، دبیر انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی تهران خبر داد که ثبت‌نام وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی در جشنوراه وب و موبایل ایران از یکم مهرماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت. او در خصوص زمان اعلام برگزیدگان و همچنین جزییات بیشتر جشنواره گفت:

«جشنواره وب از نظر اجرا به سطح استاندارد نزدیک شده است و فرایندهای ثبت نام و رأی گیری همچون سال گذشته انجام می شود. داوری مردمی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از پنجم آذر آغاز شده و داوری تخصصی نیز از یکم آذر کلید می خورد. کاندیداها در یک بهمن معرفی می‌شوند و پس از آن شورای داوری برگزار می‌شود و سپس کاندیداهای نهایی در هر بخش، در معرض داوری نهایی قرار گرفته و برگزیدگان در مراسم اختتامیه در تاریخ ۲۵ بهمن و ۲۶ بهمن در کنفرانس سالانه وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.»

شلیله اشاره کرد که در ۱۰ روز نخست مهر ماه ۴۴۴ وب‌سایت برای شرکت‌ در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که تا کنون ۱۵۰ عدد از وب‌سایت‌ها برای بار نخست در جشنواره ثبت‌نام نموده‌اند.

از سوی دیگر وی عنوان کرد که ۵۴ اپلیکیشن iOS جدید نیز ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز ثبت‌نام اپلیکیشن‌های اندرویدی که از طریق کافه‌بازار انجام می‌شود، آغاز نشده است. او همچنین خبر داد که گروه‌بندی این دوره در بخش‌های محتوا، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب‌وکارها و نرم‌افزارهای موبایل انجام می‌شود.

«میلاد احرام‌پوش»، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران نیز در این نشست خبری با اشاره به آمار ۶۰ میلیونی موبایل‌های هوشمند در ایران، پیش‌بینی کرد که امسال نیز مانند سال گذشته، در جشنواره تعداد اپلیکیشن‌های موبایل از وب‌سایت‌ها پیشی بگیرد.

احرام‌پوش به حضور گسترده اپلیکیشن‌های اندرویدی در جشنواره اشاره کرد و گفت:‌

«اپ‌های اندروید از فراوانی زیادی در سال گذشته برخوردار بودند و در حوزه iOS نیز شاهد حضور اپ‌های خوبی بودیم و امیدواریم امسال هم در مهم‌ترین رویداد وب و موبایل ایران، شاهد حضور اپ‌های جدید و پر مخاطبی باشیم تا برگزیدگان از کیفیت بالایی برخوردار باشند.»

«رضا الفت‌نسب»،‌ دبیر جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به این موضوع که امسال رای‌گیری توسط کاربران وب و اپ‌ها انجام می‌شود، گفت که انتظار می‌رود تا مشارکت و حضور داوران مردمی، میلیونی باشد:

«امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت در هیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.»

او همچنین به حمایت معنوی دولت از این رویداد اشاره کرد و گفت این جشنواره توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود اما دولت و نهادهای عمومی به عنوان حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند:

«وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، اتحادیه کشور کسب و کارهای اینترنتی، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سازمان فناوری اطلاعات شهر تهران، اتاق اصناف تهران، اتاق بازرگانی و فرابورس از جمله حامیان معنوی این دوره از جشنواره هستند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی