ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت «نگارش هوشمند» انحصاراً به اپلیکیشن جیمیل در موبایل‌های پیکسل آمد

گوگل اوایل سال جاری میلادی قابلیت «Smart Compose - نگارش هوشمند» را به سرویس جیمیل اضافه کرد اما دسترسی به آن به صرفاً از طریق وب امکان پذیر بود. حالا این قابلیت قرار است به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۹

گوگل اوایل سال جاری میلادی قابلیت «Smart Compose - نگارش هوشمند» را به سرویس جیمیل اضافه کرد اما دسترسی به آن به صرفاً از طریق وب امکان پذیر بود. حالا این قابلیت قرار است به موبایل های هوشمند بیاید، اما نه هر موبایلی؛ زیرا آنطور که در مراسم Made By Google امروز اعلام شد، نگارش هوشمند قابلیتی انحصاری برای اپلیکیشن جیمیل موبایل های خانواده پیکسل خواهد بود.

پاسخدهی هوشمند یا Smart Reply هم قابلیت مبتنی بر یادگیری ماشینی دیگری است که با درک درون مایه آنچه می نویسید، پیشنهاداتی برای بهبود متن ارائه می دهد. مثلا می توانید تایپ کنید «آدرس من:» و نگارش هوشمند آدرس کامل را به شما پیشنهاد می کند (البته اگر قبلاً چندین بار از آن آدرس استفاده کرده باشید).

در دمویی که گوگل به نمایش درآورد، با سوایپ از چپ به راست می توان عبارت پیشنهاد شده را در متن قرار داد، اما اجباری به استفاده از پیشنهادات گوگل نیست.

در نهایت گفتنی است که انحصار این قابلیت به موبایل های خانواده پیکسل چندان دور از ذهن و تعجب آور نیست. دستیار گوگل و هوش مصنوعی گوگل لنز هر دو پیش از اینکه به دست عموم مردسم برسند، کارشان را با موبایل های پیکسل آغاز کردند. به همین خاطر، احتمالاً چندان طول نکشد تا Smart Compose به موبایل غیر پیکسلی شما هم بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی