ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نظارت آنلاین بر سرویس مدارس
تکنولوژی

نظارت آنلاین والدین بر سرویس مدارس امکان پذیر شد

سامانه استعلام آنلاین سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه‌اندازی و اجرایی شد. با راه اندازی این سامانه رصد مشخصات راننده و خودرو سرویس مدرسه، مشخصات مدرسه ارائه دهنده سرویس و پیمانکار سرویس مدرسه در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

سامانه استعلام آنلاین سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه‌اندازی و اجرایی شد.

با راه اندازی این سامانه رصد مشخصات راننده و خودرو سرویس مدرسه، مشخصات مدرسه ارائه دهنده سرویس و پیمانکار سرویس مدرسه در سایت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طریق وب سایت این سازمان امکان پذیر شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ از این پس والدین دانش آموزان می توانند در صورت نیاز با مراجعه به این سایت، مشخصات خودرو مورد نظر را وارد کرده و پروفایل تشخیص صلاحیت راننده، خودرو و پیمانکار را ملاحظه کرده و در صورت عدم ثبت مجوز، خودرو و راننده مورد نظر را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند، تا به تخلفات احتمالی رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

نظارت آنلاین بر سرویس مدارس

همچنین امکان نظارت اولیا از طریق این سامانه، بخشی از برنامه نظارت بر سرویس مدارس است و سازمان تاکسیرانی بصورت مشترک با پلیس راهور نیز به صورت میدانی بر عملکرد سرویس ها نظارت دارد.

لازم به ذکر است، خودروهای سرویس مدرسه باید دارای برچسب سرویس مدرسه بوده، که بر روی این برچسب‌ها QR کد قرار گرفته و والدین می‌توانند با استفاده از بارکدخوان گوشی تلفن همراه خود و QR Code درج شده روی برچسب ‌سرویس‌ مدارس، مشخصات راننده مجاز خودرو و تاییدیه فعالیت خودرو برای سرویس مدارس را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amironline
    amironline | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    کاش امکان مشاهده موقعیت سرویس روی نقشه رو هم برای والدین اضافه می‌کردن

مطالب پیشنهادی