ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از شارژر وایرلس Pixel Stand با قابلیت‌های متفاوت رونمایی کرد

کمپانی گوگل طی مراسم امروز خود در نیویورک که با محوریت سخت افزارهای جدید برگزار می شود از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی و شایعه پشتیبانی این دو موبایل از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۳

کمپانی گوگل طی مراسم امروز خود در نیویورک که با محوریت سخت افزارهای جدید برگزار می شود از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی و شایعه پشتیبانی این دو موبایل از شارژ وایرلس را نیز تایید کرد. درحالی که با نخستین موبایل های مجهز به شارژ Qi گوگل طرف هستیم، چه زمانی بهتر از حالا برای عرضه یک شارژر وایرلس؟ به نظر می رسد گوگل هم چنین تفکری داشته و از Pixel Stand رونمایی کرده است؛ داکی که می تواند موبایل شما را به صورت وایرلس شارژ کرده و در همین حال، دسترسی به دستیار گوگل را مهیا کند.

پیکسل استند در دو حالت عمومی و افقی میزبان موبایل های پیکسل 3 خواهد بود و در حالی که دستگاه شارژ می شود، دسترسی هایی سریع به تقویم، پیام ها، آلارم ها و موزیک فراهم می آورد. این شارژر اساساً موبایل شما را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می کند و می توانید از طریق فرمان های صوتی یا میانبرهای تک-لمسی، به اطلاعات مختلف یا کنترل لوازم هوشمند خانگی دسترسی یابید.

شارژر وایرلس پیکسل استند گوگل

داک گوگل انرژی مورد نیازش را از یک کابل USB-C دریافت می کند و قادر به شارژ سریع هر دستگاه سازگاری با Qi است. هنگامی که موبایل را در پایان روز و به هنگام خواب در پیکسل استند قرار دهید، موبایل به صورت خودکار وارد حالت Do Not Disturb می شود و به نظر می رسد که این داک برای قرار گرفتن کنار تخت صاحب موبایل طراحی شده تا شکلی همه کاره به خود بگیرد.

پیکسل استند از شارژ تا سقف 10 وات پشتیبانی می کند و گرچه با دیگر موبایل های Qi سازگار است، اما قابلیت های مبتنی بر اسیستنت آن در انحصار موبایل های پیکسل خواهند بود. این داک هم اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و قیمتی معادل 79 دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی