ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل قلم آبی رنگ جدیدی با نام پیکسل بوک پن معرفی کرد

گوگل سال گذشته از قلم مخصوصی برای پیکسل بوک‌ ‌های خود رونمایی کرد که کاربر می‌توانست با کمک آن به طراحی، یادداشت برداری یا استفاده از دستیار هوش مصنوعی گوگل بپردازد. حال ساکنین مانیتین ویو ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۴

گوگل سال گذشته از قلم مخصوصی برای پیکسل بوک‌ ‌های خود رونمایی کرد که کاربر می‌توانست با کمک آن به طراحی، یادداشت برداری یا استفاده از دستیار هوش مصنوعی گوگل بپردازد. حال ساکنین مانیتین ویو به همراه تبلت پیکسل اسلیت آبی رنگ، نسخه‌ی جدید قلم خود را با نام پیکسل بوک پن معرفی کرده اند که همانند این تبلت از رنگ آبی (Midnight Blue) برخوردار است.

این قلم هنوز طراحی دو رنگ خود را حفظ کرده؛ بدن صورت که قسمت بالایی آلومینیومی آن کمی کم رنگ تر از بخش پایینی است. در حالی که قسمت پایینی و پلاستیکی آن موجب شده که کاربر راحتر بتواند قلم یاد شده را در دست بگیرد.

ویژگی منحصر به فرد این قلم‌ ها هنوز کلید روی لبه آن است که کاربر می‌تواند به کمک آن، تصاویر و متون را هایلایت کرده و آنها را تحلیل نماید. ضمن اینکه انتخاب یک تاریخ به خصوص، پنل جداگانه‌ای را برای تقویم باز می‌کند و کاربر می‌تواند قرار ملاقات یا برنامه اش را تنظیم نماید.

در این قلم به لطف تکنولوژی AES شرکت وِکام ویژگی‌ حساسیت به فشار و پشتیبانی از شیب قلم تعبیه شده و تاخیری در نمایش حرکت آن به وجود نمی آید. این ویژگی ها قلم پیکسل بوک پن را به ابزاری مناسب برای طراحان تبدیل کرده است.

یک باتری سایز AAAA وظیفه تامین انرژی برای این قلم را برعهده دارد که می‌تواند عمر باتری معقولی را برایش به ارمغان آورد اما از این لحاظ ،قلم یاد شده در برابر اپل پنسل چیزی برای گفتن ندارد.

پیشتر کاربران از قلم نقره‌ای قدیمی شکایاتی داشتند و گوگل نیز سعی کرده به نظر کاربران اهمیت داده و تمامی آنها را در نسخه‌ی جدید این گجت حل نماید. کاربران می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار قلم پیکسل بوک پن گوگل را خریداری کرده و از ست شدن رنگ تمامی گجت‌ هایشان لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی