ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن 5
ویجیاتو - بازی

سونى عرضه پلى استیشن بعدى را تایید کرد

مديرعامل سونى در مصاحبه جديد خود اعلام كرد كه بايد منتظر عرضه پلى استيشن بعدى در آينده‌ای نچندان دور باشیم. با توجه به موفقیت‌های پلی استیشن 4 و عملکرد عالی این کنسول در بازارهاى جهانی، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۱۵

مدیرعامل سونى در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که باید منتظر عرضه پلى استیشن بعدى در آینده‌ای نچندان دور باشیم.

با توجه به موفقیت‌های پلی استیشن 4 و عملکرد عالی این کنسول در بازارهاى جهانی، به هیچ عنوان عجیب نیست که سونی برای عرضه پلی استیشن 5 برنامه ریزی کند. کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونى در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که این کمپانى به طور قطع کنسولى را براى نسل بعدى عرضه خواهد کرد.

با توجه به این موضوع که سونى پیش از این گفته بود که به احتمال زیاد برنامه اى براى ساخت کنسول دستى دیگرى ندارد، می‌توان از همین حالا مطمئن بود که کنسول بعدى این کمپانى، پلى استیشن 5 نام خواهد داشت. در شایعاتى که اخیرا هم منتشر شده اند به یکسان بودن ساختار پلى استیشن بعدى با پلى استیشن 4 اشاره شده و این موضوع به این معنا است که حداقل نباید شاهد نوآورى‌های بزرگى در کنسول بعدى سونى باشیم.

در حال حاضر حدس و گمان‌های زیادی در مورد تاریخ عرضه ایکس باکس و پلى استیشن بعدى زده مى شود اما اکثر تحلیلگران معتقد هستند که در ابتداى سال 2020 منتظر عرضه این کنسول ها باشیم. به نظر مى رسد که در حال حاضر کیت مخصوص سازندگان بازى این کنسول ها هم به دست بعضى از استودیوهاى بازى‌سازی رسیده است.

اخبار کنسول جدید سونى در حالى به گوش مى رسند که طى هفته پیش مایکروسافت نیز از سرویس استریم گیمینگ خود معرفى کرد. این سرویس اجازه‌ می‌دهد تا کاربر عناوین کنسول ایکس باکس را روی هر دستگاهی از جمله تبلت یا تلفن همراه هوشمند اجرا کنند.

البته فیل اسپسنر به عنوان مدیر برند ایکس باکس طى E3 امسال ساخته شدن ایکس باکس بعدى راه هم تایید کرده بود. نظر شما چیست؟ آینده گیم هنوز به کنسول ها تعلق داشته یا سرانجام نوبت رونق سرویس هاى استریم رسیده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    تا 2020 دیگه چیزی از ما باقی نمیمونه که بخوایم در مورد کنسول نسل بعدی صحبت کنیم، ولی در کل سونی باید روی فریمورکش بیشتر کار کنه و امکانات بیشتری بهش اضافه کنه بلاخره این همه پول بابت داره میده یوزر انتظاراتی هم داره یه استریم ویدئو ساده از طریق مرورگرش و درست درمون نساخته همش پیام میده حافظه پر شده و هیچوقتم این باگشو درست نکرد

    • Saeed Nouroozi
      Saeed Nouroozi | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

      داداش ارور پر بودن جافظه بخاطر رزرو فضا برای بازیهایی که تو لیست دانلود هستند و نصب نشدن هستش من که بالای ۵۰ تا ۶۰ تا بازی دارم به علاوه حافظه یه ترا داخلی یه دوترا اکسترنال هم بهش وصل کردم هیچوقت این اروری که میگید رو نداشتم بجز در موردی که گفتم،شما مشکل فضا داری بازیهای نصب نشده و همچینین اپدیتهای نصب نشدرو از توی لیست دانلود پاک کن، در مورد استریم قبول دارم یکم ضعیف عمل میکنه، من خودم کار نکردم هیچوقت ولی یه سر به توییچ بزنید پر از بازیهای پلی استیشنه که داره استریم میشه، چون خودم اینکارو نکردم نظری هم ندارم و بلدم نیستم و نون و ابم نداره تو ایران با این وضعیت اینترنت مخارج، کسی نمیاد دونیت کنه پول اینترنتتم در نمیاد

مطالب پیشنهادی