ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فورتنایت با زاویه دید اول شخص چگونه می‌شد؟‌ [تماشا کنید]

فورتنایت را می‌توان یکی از پدیده‌های امسال در دنیای بازی‌های ویدیویی دانست که به نظر نمی‌رسد موفقیت‌های آن در کوتاه مدت به پایان برسند. همان‌طور که می‌دانید، فورتنایت تنها از زاویه دید اول شخص قابل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۱

فورتنایت را می‌توان یکی از پدیده‌های امسال در دنیای بازی‌های ویدیویی دانست که به نظر نمی‌رسد موفقیت‌های آن در کوتاه مدت به پایان برسند. همان‌طور که می‌دانید، فورتنایت تنها از زاویه دید اول شخص قابل بازی است اما به تازگی ویدیویی جدیدی توسط یکی از کاربران یوتوب ساخت شده که گیم‌پلی این عنوان را با زاویه دوربین اول شخص نشان می‌دهد.

با وجود باگ‌های ریز و درشت، این ویدیو تصویر جالبی از فورتنایت اول شخص به ما ارائه می‌دهد. البته با توجه به ویژگی‌های ساخت و ساز بازی و جزییات زیادی که در گیم‌پلی فورتنایت وجود دارند،‌ احتمال اضافه شدن این زاویه دوربین در کوتاه مدت وجود ندارد.

فورتنایت را می‌توانید روی سه کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و در نهایت پی‌ سی پیدا کنید که روی تمامی این پلتفرم‌ها هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اکنون به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می‌شود.

در ضمن، در حال حاضر نسخه نهایی فورتنایت برای اندروید منتشر نشده اما نسخه بتای بازی روی این پلنفرم بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده که رقمی فوق العاده محسوب می‌شود. انتظار می‌رود شیب پیشرفت بازی در ماه‌های آینده و با عرضه به‌روزرسانی‌های گسترده بازی و نسخه اندروید آن ادامه دار باشند.

در نهایت، مدتی پیش جان کودرا، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی، با انتشار یک پست در پلی استیشن بلاگ اعلام کرد از این به بعد نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی فورتنایت به صورت آزمایشی از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد.

این بدان معناست که حساب‌های کاربری فعال شده این بازی روی پلی استیشن 4 تنها محدود به این کنسول نخواهند بود و می‌توان از آن‌ها روی دیگر پلتفرم‌ها از جمله ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پی سی، اندروید و iOS نیز استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی