ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با رقبا

گوگل دیروز از نسل جدید موبایل هایش یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را معرفی کرد. این دو گوشی پرچمدار علاوه بر ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، به امکانات متعددی در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

گوگل دیروز از نسل جدید موبایل هایش یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را معرفی کرد. این دو گوشی پرچمدار علاوه بر ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، به امکانات متعددی در حوزه عکاسی مجهز هستند که می تواند آنها را به انتخاب اول برای علاقه مندان به عکاسی در سطوح مبتدی و حتی حرفه ای تبدیل کند.

برای اینکه بدانیم گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در مقابل رقبای پرچمدار از برندهای اصلی بازار چه جایگاهی دارند، می خواهیم نگاهی به مشخصات اصلی آنها بیندازیم. به همین منظور، پیکسل 3 را با رقبای تقریباً هم اندازه خودش یعنی آیفون XS، گلکسی S9، آیفون XR، هواوی P20 و ال جی G7 مقایسه کرده ایم. در ادامه جدول مشخصات این گوشی ها را می بینید [برای بزرگ تر شدن عکس روی آن کلیک کنید].

همگی این پرچمداران به جدیدترین فناوری های روز مجهز هستند. از نظر کیفیت نمایشگر و تراکم پیکسلی، رقیبی برای کهکشانی های سامسونگ پیدا نمی شود و از نظر قدرت پردازش هم آیفون XS سرآمد است. با این حال امکانات نرم افزاری، دوربین حرفه ای و قیمت مناسب، می توانند برگ های برنده پیکسل در رقابت با آیفون باشند.

پیکسل 3 ایکس ال با ابعاد بزرگ تر را می توان با آیفون XS Max، گلکسی +S9، گلکسی نوت 9، هواوی P20 پرو و ال جی V40 مقایسه کرد. در ادامه جدول مشخصات این گوشی های پرچمدار را می بینید.

در این رقابت هم آیفون XS Max از نظر قدرت پردازش برنده است و احتمالاً P20 پرو همچنان بهترین دوربین دنیای موبایل را در اختیار داشته باشد. البته برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اعلام نظر تخصصی DxOMark باشیم. با این حال پیکسل 3 ایکسل ال همچنان می تواند با اختلاف 200 دلاری نسبت به آیفون، انتخاب بهتری به شمار آید. گفتنیست هواوی با معرفی خانواده میت 20 در هفته آینده که به چیپست 7 نانومتری Kirin 980 مجهز شده، می تواند کاملاً وضعیت بازار را عوض کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Soheilbmw۹۳
    Soheilbmw۹۳ | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    کی این جدولو نوشته همش اشتباهه که ?

  • Khashayar
    Khashayar | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    نت ۹ سیستم عاملش ios 12 ؟؟؟??

مطالب پیشنهادی