ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر از موبایل 7.12 اینچی هواوی Enjoy Max

اوایل ماه گذشته میلادی موبایل آنر 8X Max با نمایشگر غول آسای 7.12 اینچی و بریدگی قطره ای شکل رونمایی شد. این موبایل رزولوشن 1080x2244 را به نمایش در می آورد که نسبت ابعاد آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۵

اوایل ماه گذشته میلادی موبایل آنر 8X Max با نمایشگر غول آسای 7.12 اینچی و بریدگی قطره ای شکل رونمایی شد. این موبایل رزولوشن 1080x2244 را به نمایش در می آورد که نسبت ابعاد آن را به 18.7:9 می رساند. بسته به مدلی که خریداری می کنید، 8X Max به چیپست اسنپدراگون 636 یا اسنپدراگون 660 مجهز است و همراه با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد.

این موبایل ضمناً از یک دوربین اصلی دوگانه (با دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد و اندروید 8.1 نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

هواوی Enjoy Max

حالا بنابر توییت اخیر ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، هواوی تصمیم گرفته این دیوایس از برند زیرمجموعه آنر را برداشته و با تغییراتی اندک، تحت پرچم خود مجدداً عرضه کند. به همین ترتیب، آنر 8X Max حالا تبدیل به هواوی Enjoy Max شده و همراه با پنل پشتی چرمی دور دوخت شده و در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای از راه خواهد رسید.

در حال حاضر مشخص نیست که هواوی تغییراتی در مشخصه های سخت افزاری دستگاه به وجود می آورد یا خیر، اما به روزرسانی چیپست می تواند از جمله تغییرات احتمالی باشد. گفتنی است که آنر 8X Max هم اکنون با قیمتی معادل 220 دلار در بازار چین به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    حالا واقعا چرمه یا مثل گلکسی اس 5 پلاستیک طرح چرمه

مطالب پیشنهادی