ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های E3 2018
ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی FIFA 19

چند سالی است با تغییرات تاثیرگذار در سری بازی های فیفا همراه هستیم؛ روندی که حکایت از جسارت بیشتر الکترونیک آرتز در توسعه نسخه های جدید عنوان فوتبالی اش دارد اما متاسفانه همیشه هم خوشایند ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

چند سالی است با تغییرات تاثیرگذار در سری بازی های فیفا همراه هستیم؛ روندی که حکایت از جسارت بیشتر الکترونیک آرتز در توسعه نسخه های جدید عنوان فوتبالی اش دارد اما متاسفانه همیشه هم خوشایند نیست.

فیفا 19 از آنچه تصور می کنید دشوارتر شده و بیش از گذشته هدف غایی تبدیل شدن به یک عنوان eSports را دنبال می کند. شبیه سازی سختی های درون مستطیل سبز به حد اعلا رسیده و طاقت فرسایی و درگیری های مداوم برخی از مسابقات دنیای فوتبال به خوبی در آن لمس می شود.

این نسخه برای آن دسته از هوادارانی ساخته شده که به دنبال چالش های سنگین تری هستند، اما عموم کاربران را خسته می کند. هرچند نکات مثبتی از جمله سیستم تاکتیک های داینامیک و روش های جدید بازی کردن می تواند ساعت ها سرگرم کننده باشند؛ ولی مجموعاً توصیه می کنیم اگر با توجه به شرایط اقتصادی بازار بازی های ویدیویی هنوز موفق به تهیه فیفا 19 نشده اید، پس از تماشای بررسی ویدیویی ما دوباره تصمیم بگیرید.

با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • temp
    temp | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    آپارات آشغال

مطالب پیشنهادی