ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منسبت به گلکسی A9s منتشر شد

چند وقت پیش سامسونگ اعلام کرد قصد دارد روز ۱۹ مهرماه، رویدادی به نام  4x fun برگزار کند. کارشناسان با توجه به مشخصات لو رفته از اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه که پیشتر در فضای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

چند وقت پیش سامسونگ اعلام کرد قصد دارد روز ۱۹ مهرماه، رویدادی به نام  4x fun برگزار کند. کارشناسان با توجه به مشخصات لو رفته از اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه که پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود، احتمال می‌دهند که رویداد فردا به معرفی این گوشی یعنی گلکسی A9s اختصاص داشته باشد. حال بنچمارکی در سایت گیک‌بنچ رویت شده که جزئیاتی از آن را مشخص کرده و نشان می‌دهد این موبایل میان رده‌ای هیجان انگیز به شمار می‌رود.

کمپانی کره‌ای با انتشار مطلبی اعلام کرده این مراسم را به صورت زنده از کانال خود استریم خواهد کرد. علاوه بر این انتشار نمرات این موبایل در سایت گیک‌بنچ که با شماره مدل SM-A9200 شناخته می‌شود، مشخصات فاش شده‌ی قبلی را تایید کرده است.

موبایل یاد شده در تست بنچمارک چند هسته ای گیک‌بنچ موفق شده امتیاز ۵۸۴۴ را به دست آورد. در حالی که در آزمایش تک هسته ای امتیاز ۱۶۰۹ حاصل شده است. این امتیاز به لطف چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ به دست آمده که از هشت هسته پردازشی بهره می برد.گفتی است چیپست مذکور که سرعت فرکانسی معادل ۱.۸۴ گیگاهرتز دارد با ۶ گیگابایت رم همراه شده تا سرعت فوق العاده‌ای نسبت به دیگر پرچمداران برای گلکسی A9s رقم زند.

پیشتر یک رندر مفهومی از این گوشی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ چهار سنسور را به صورت عمودی زیر هم قرار داده تا اولین ماژول دوربین چهارگانه جهان را بیافریند.

بدین ترتیب یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را در این موبایل ایفا می‌کند و حسگری ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند از لنز‌ سوپر واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای، آن را کامل خواهد کرد.

علاوه بر این دو دوربین ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی دیگر نیز دو سنسور قبلی را همراهی خواهند کرد. البته گفته می‌شود دوربین سلفی تعبیه شده در قسمت جلویی این موبایل نیز یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

سامسونگ قصد دارد فردا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر از میانرده‌ی هیجان انگیز خود رونمایی کند و دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammadhossin Atazadeh
    Mohammadhossin Atazadeh | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    ????????????

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    چقد ضایع و بی مصرف تلاش بیهوده سامسونگ خوبه اما واقعا این غول بزرگ زبان طراحی واحدی نداره و به هر طراحی چنگ میندازه از همه برندها هواوی مدتهاست طراحیهای بیشمار زیادی و ارایه کرده که معلومه این اسمارت فون نتیجه در هم گسیختگی چندین مبایله از قبیل ایفون 10 اچ تی سی هواوی نوا3 شیایومی واقعا زبان طراحی واحدو که واقعا سوپر کلاسیک هست و باید از ایفون و هواوی سری میت و سونی باید اموخت گرچه بخاطر اشباع محصولات کره ایی که در دست حتی یک کودک هم هست نمیشه به وضوح دید و همه مردم ما دنبال طراحی یک نواخت و لبه گرد زیاد و صفحه نمایش گران قیمت بی صرفه سوپر امولد سامسونگ هستن

مطالب پیشنهادی