ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کمتر از یک ماه دیگر بازی معروف Stardew Valley برای آیفون منتشر می‌شود

از لیست بازی‌های کامپیوتری که دوست داریم به موبایل بیایند، یک عنوان دیگر را هم باید خط بزنیم؛ ساعاتی پیش اریک بارون (Eric Barone) اعلام کرد که ساخته معروفش یعنی استاردو ولی (Stardew Valley) کمتر از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

از لیست بازی‌های کامپیوتری که دوست داریم به موبایل بیایند، یک عنوان دیگر را هم باید خط بزنیم؛ ساعاتی پیش اریک بارون (Eric Barone) اعلام کرد که ساخته معروفش یعنی استاردو ولی (Stardew Valley) کمتر از یک ماه دیگر برای آیفون منتشر می‌شود و کاربران آی‌دیوایس‌ها می‌توانند در ۲۴ اکتبر (۲ آبان) این بازی را روی دیوایس‌های دستی خود تجربه کنند.

خبر خوشحال‌کننده اینجاست که برخلاف خیلی از عناوین مدیریتی گوشی، نسخه iOS استاردو ولی هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارد و با یک بار پرداخت 7.99 دلار به تمام محتویات دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین می‌توان فایل‌های ذخیره نسخه کامپیوتر را به موبایل منتقل کرد تا بازیکن‌ها بتوانند پیشرفت‌هایشان را روی گوشی هم داشته باشند:

این یک پورت کامل است، نه نسخه نصف و نیمه. تقریبا شبیه به بقیه نسخه‌های بازی. مهمترین تفاوت اینجاست که گیم پلی بازی برای صفحات لمسی بهینه شده است.

Stardew Valley برای اندروید
بازی از همین الان برای پیش خرید در اپ استور قرار گرفته و ۳۱۱ مگابایت حجم دارد. فعلا خبری از حضور بخش چند نفره در نسخه موبایل نیست و احتمالا در آینده این قسمت هم به بازی خواهد آمد.

پورت بازی برای اندروید نیز تایید شده اما تاریخ عرضه این نسخه هنوز مشخص نیست و بارون تنها به گفتن کلمه «به زودی» بسنده کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، استاردو ولی سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست با ارائه یک تجربه جذاب از سبک مزرعه‌داری/شبیه‌سازی با بازخوردهای خیلی مثبت بازیکن‌ها و منتقدان مواجه شود و جایزه‌های مختلفی را ببرد.

در واقع بازی در دورانی آمد که هاروست مون (Harvest Moon) سال به سال از ریشه‌هایش داشت دور می‌شد. بارون هم با الهام درست از هاروست مون عنوانی را ساخت که به خوبی توانست جای این اثر را پر کند؛ یک مزرعه بزرگ برای مدیریت، فعالیت‌های زیادی که می‌توانید انجام بدهید و شخصیت‌هایی که قابلیت ارتباط با آن‌ها را دارید.

حضور بازی روی گوشی‌های همراه، به‌خصوص با توجه به کمبود یک عنوان پولی/بدون پرداخت درون برنامه‌ مشابه و با کیفیت در این دیوایس‌ها، خبر خیلی خوبی است. استاردو ولی برای گوشی تایید شد و حالا باید دید در ادامه قرعه به نام چه عنوانی می‌افتد. برای آشنایی بیشتر با این بازی پیشنهاد می‌کنیم بررسی دیجیاتو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی