ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

مدل های مختلف گلکسی اس ۱۰ در اسناد وزارت صنایع چین رویت شدند

در ماه های اخیر شایعات بسیاری از فرضیه عرضه سری گلکسی اس ۱۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت به گوش می رسید و حالا با رویت اسناد مربوط به نامگذاری این سه مدل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

در ماه های اخیر شایعات بسیاری از فرضیه عرضه سری گلکسی اس ۱۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت به گوش می رسید و حالا با رویت اسناد مربوط به نامگذاری این سه مدل در وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین، می توان این خبرها را کم و بیش تایید شده تلقی کرد.

این سه مدل فعلا با نام های رمز Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 3 شناخته می شوند. نخستین مدل قرار است مدلی لایت از این پرچمدار باشد و Beyond 1 و Beyond 2 نیز مدل های معمولی و پلاس این خانواده خواهند بود.گلکسی اس ۱۰

در اسناد وزارتخانه مذکور که با نام مخفف MIIT شناخته می شود، به شماره مدل رسمی این موبایل اشاره شده اما اسامی موبایل ها قید نشده است. این وزارتخانه که مسئولیت نظارت بر گجت های بی سیم و اینترنت را بر عهده دارد شماره مدل سری گلکسی اس ۱۰ را SM-G9700، SM-G9730 و SM-G9750 ذکر کرده است.

از آنجا که SM-G9600 به گلکسی اس ۹ و SM-G950 به مدل پلاس اشاره دارد به راحتی می توان حدس زد که شماره های مذکور به خانواده گلکسی اس ۱۰ تعلق دارند.

از سوی دیگر مدل های موجود در لیست سازمان چینی شامل شبکه های 5G نیستند و از اینرو به نظر می رسد که بر خلاف شایعات قبلی از مدل چهارم سازگار با شبکه 5G خبری نخواهد بود.

در این لیست به مشخصات موبایل ها اشاره نشده اما بر اساس فرضیات کنونی مدل نخست قرار است به نمایشگری تخت و ۵.۸ اینچی مجهز شود اما دو مدل دیگر با نمایشگر خمیده و در ابعاد ۵.۸ و ۶.۴۴ اینچ از راه می رسند. آخرین پرچمداری که سامسونگ با نمایشگر تخت عرضه کرد گلکسی اس 7 سال ۲۰۱۶ بود. از آن زمان سامسونگ به استفاده کامل از پنل های خمیده در پرچمداران خود روی آورده و از طرف دیگر برند «اج» را برای همیشه کنار گذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی