ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر فون 2 با گواهی IP67 و قیمت 799 دلار رسماً معرفی شد

کمتر از یکسال پس از معرفی ریزر فون، «مین لیانگ تن» مدیرعامل کمپانی ریزر به صورت رسمی از ریزر فون 2 رونمایی کرد. هرچند نسخه جدید شباهت های زیادی با مدل قبلی دارد، اما ریزر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کمتر از یکسال پس از معرفی ریزر فون، «مین لیانگ تن» مدیرعامل کمپانی ریزر به صورت رسمی از ریزر فون 2 رونمایی کرد. هرچند نسخه جدید شباهت های زیادی با مدل قبلی دارد، اما ریزر در این محصول برخی از ایرادات قبلی را رفع کرده و درخواست های کاربران را نیز مد نظر قرار داده است.

نکنه جالب توجه درباره مراسم معرفی ریزر فون 2 تأکید کمپانی بر ترکیب ویژگی های گیمینگ با یک پرچمدار اندرویدی استاندارد بود. در واقع شرکت ریزر در محصول جدید علاوه بر ارائه تجربه گیمینگ موبایل عالی، استفاده روزمره از تلفن هوشمند توسط کاربر را هم در نظر داشته است.

ریزر فون 2

از نظر سخت افزاری ریزر فون 2 مانند نسل قبل به 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، اما تلفن مذکور حالا از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 بهره می برد که با استفاده از سیستم خنک کننده مبتنی بر بخار، عملکرد بسیار خوبی داشته و در بنچمارک ها از رقبایی مانند وان پلاس 6 پیش افتاده است.

ریزر فون 2 از فناوری شارژ بی سیم بهره می برد

در زمینه نرم افزار هم ریزر با ارائه ویژگی هایی مانند «Razer Cortex» که در پلتفرم کامپیوترهای شخصی گیمینگ از محبوبیت بالایی برخوردار است، بازی های بهینه شده برای گوشی را به کاربر معرفی می کند. ویژگی مورد بحث همچنین با توجه به سابقه دانلودها و سلیقه کاربر نیز مواردی را پیشنهاد داده و مانند یک شبکه اجتماعی، امکان توصیه موارد مورد علاقه به دوستان را هم فراهم می کند. کمپانی ریزر همچنین از همکاری با تیم توسعه پابجی موبایل به منظور بهینه سازی این بازی محبوب برای ریزر فون 2 خبر داده است.

تلفن هوشمند جدید کمپانی ریزر همچنان مانند نسل قبل، از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد اما حالا به لطف پنل پشتی شیشه ای، امکان استفاده از فناوری شارژ بی سیم نیز فراهم شده و شرکت ریزر یک شارژر وایرلس با نورپردازی Chroma هم برای علاقه مندان در نظر گرفته که 99 دلار قیمت دارد.

ریزر فون 2

پشتیبانی از استاندارد IP67 یکی از دیگر پیشرفت های ریزر فون 2 نسبت به نسل قبل است که در کنار آن می توان به افزایش بلندی صدای اسپیکرهای استریو تا 103 دسیبل و همچنین افزایش روشنایی نمایشگر تا 50 درصد (580 نیت) اشاره کرد.

ریزر فون 2 در زمینه دوربین نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و حالا با یک ماژول دوگانه شامل سنسور واید 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال در کنار حسگر 13 مگاپیکسلی تله فتو (زوم 2 برابر) که هردو ساخته سونی هستند، تصاویر با کیفیتی را ثبت خواهد کرد.

گفتنی است کمپانی ریزر قیمت 799 دلار را برای محصول جدید خود در نظر گرفته که علی رغم افزایش 100 دلاری نسبت به نسل قبل، همچنان در مقابل سایر پرچمداران اندرویدی امسال رقم منصفانه ای است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی