ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو در کشور لهستان فاش شد

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو در روز شانزدهم اکتبر فاصله داریم، به نظر می رسد که موج شایعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو در روز شانزدهم اکتبر فاصله داریم، به نظر می رسد که موج شایعات و اخبار افشایی قرار نیست به این زودی فروکش کند. در تازه ترین گزارش ها، وب سایتی لهستانی قیمت هر دو موبایل را در این کشور اعلام کرده است.

بنابر گزارش وب سایت Android.com.pl، هواوی میت 20 و میت 20 پرو به ترتیب با قیمت 2999 و 4299 زلوتی در لهستان عرضه می شوند که حدوداً با 800 و 1149 دلار آمریکا برابری می کند. البته قیمت مدل پرو به شکلی غیرمنطقی از مدل استاندارد بالاتر است و همین موضوع باعث می شود که اندکی به صحت خبر تردید کنیم؛ اما وب سایت مورد اشاره می گوید که این خبر را از منابعی موثق در شرکت Plus، یکی از اپراتورهای مخابراتی معروف لهستان دریافت کرده است.

میت ۲۰ پرو

گفتنی است که ظاهراً در این قیمت ها، مالیات های لهستان نیز اعمال شده؛ به همین خاطر ممکن است قیمت نهایی در دیگر بازارهای جهان اندکی متغیر باشد. باید افزود که ماه گذشته قیمت این دو موبایل در کشور سوییس هم لو رفت که دقیقاً با قیمت های بازار لهستان برابری می کرد.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو تازه ترین پرچمداران کمپانی چینی هستند که تا 4 روز دیگر رسماً رونمایی می شوند. بنابر هرآنچه تا به امروز شنیده ایم، هر دو دستگاه به چیپست اختصاصی کایرین 980 مجهز خواهند بود و مدل پرو همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی