ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی دیجیاتو به گلکسی A9 سامسونگ

سامسونگ امروز گلکسی A9 را معرفی کرد؛ موبایلی که عمده تمرکزش جدا از رنگ‌بندی خاص و زیبایی بصری، روی دوربین و قابلیت‌های مختلف در ثبت تصاویر است. گلکسی A9 از آن دست موبایل‌هایی است که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۵

سامسونگ امروز گلکسی A9 را معرفی کرد؛ موبایلی که عمده تمرکزش جدا از رنگ‌بندی خاص و زیبایی بصری، روی دوربین و قابلیت‌های مختلف در ثبت تصاویر است.

گلکسی A9 از آن دست موبایل‌هایی است که به احتمال زیاد در ماه‌های آینده و پس از ورودش به ایران، آن را زیاد خواهید دید؛ یک میان‌رده‌ی پیشرفته که در زمانه‌ی دوری از پرچمدارها، می‌تواند با دوربین چهارگانه‌اش نقش یک جایگزین شایسته را بازی کند.

این موبایل اولین تلفن هوشمند -با هدف عرضه فراگیر- در جهان است که با چهار دوربین اصلی چهار قابلیت ویژه را اختیار کاربر قرار می‌دهد و این، خود حکایت از استراتژی جدید سامسونگ برای موبایل‌های میان‌رده‌اش دارد. نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌ پلاس و پنل Super AMOLED، باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قابلیت پیشتیبانی از کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی در کنار چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ از دیگر ویژگی‌های موبایل نیمه‌پرچمداری بودند که سامسونگ امروز آن را رونمایی کرد.

«مانی قاسمی»، سردبیر دیجیاتو امروز از کوالالامپور مالزی یعنی مکان معرفی همین موبایل گزارش و نگاه نزدیکی تهیه کرده است که از شما دعوت می‌کنیم آن را ببینید تا بیشتر با نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A9 آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    ????????

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    به زودی
    سامسونگ از گوشی تماما دوربین با بدنه تمام لنز رو نمایی کرد

مطالب پیشنهادی