ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو 2018 بدون Face ID و با حفظ جک هدفون به بازار می آید [بروزرسانی]

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده، تنها چند هفته با مراسم رونمایی از آیپد پرو 2018 فاصله داریم و حالا اطلاعاتی منتشر شده که علاوه بر تأیید وجود تبلت مذکور، برخی از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده، تنها چند هفته با مراسم رونمایی از آیپد پرو 2018 فاصله داریم و حالا اطلاعاتی منتشر شده که علاوه بر تأیید وجود تبلت مذکور، برخی از مشخصات آن را هم افشا می کنند.

ضخامت بدنه آیپد پرو 2018 احتمالاً 5.86 میلیمتر خواهد بود

منابع خبری به تازگی در گواهی های صادر شده از سوی MIIT (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین)، چهار شماره مدل مربوط به محصولات اپل را یافته اند که احتمالاً به آیپد پرو 2018 و قلم هوشمند Apple Pencil اشاره دارند. شماره های مورد اشاره A1876 ،A1980 و A1993 هستند که در کنار آنها شماره مدل A2051 مربوط به یک ابزار بلوتوثی (اپل پنسیل) نیز وجود دارد.

از سوی دیگر رندرهای تازه ای از شرکت «Benks» (تولیدکننده محافظ نمایشگر) به بیرون راه یافته که از طراحی باریک با حاشیه های اندک آیپد پرو 2018 خبر می دهند. نکته جالب در این رندرها، عدم حضور بردیگی صفحه نمایش و به دنبال آن سنسور Face ID است که بعضی از شایعات قبلی را تأیید می کند.

آیپد پرو 2018

همچنین تصاویری که از محیط CAD گرفته شده اند، ضخامت بدنه آیپد پرو 2018 را 5.86 میلیمتر نشان می دهند که حتی با استانداردهای جدید نیز خیلی باریک است.

در کنار موارد مذکور، نکته جالب توجه دیگر حفظ جک 3.5 میلیمتری هدفون در تبلت جدید اپل است که بر خلاف آیفون های چند نسل اخیر، همچنان در خانواده آیپدها وجود داشته و حالا می دانیم که حداقل تا پایان سال 2018 در این سری باقی خواهد ماند.

در ادامه سایر تصاویر منتشر شده از آیپد پرو 2018 را مشاهده می کنید:

[تاریخ انتشار خبر اصلی ۲۰ مهر ۱۳۹۷]

به روزرسانی

اخیرا رندری منتسب به نسخه ۲۰۱۸ آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی منتشر شده که این دستگاه را در یک کیس محافظ نشان می دهد. در رندر مذکور سنسورهای جدید و اپل پنسل نیز به چشم می خورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rad
    rad | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    مدل ۱۲ اینچی میشه سلطان قلبها

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

      دقیقا

مطالب پیشنهادی