ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تیزر تبلیغاتی سامسونگ قدرت دوربین چهارگانه گلکسی A9 را به رخ می کشد [تماشا کنید]

سه دوربین در پنل پشتی به نظر دیگر کافی نیست. حالا حدود هفت ماه از عرضه‌ی اولین تلفن با دوربین سه گانه می‌گذرد و حالا سامسونگ با اولین تلفن هوشمند با دوربین چهارگانه وارد رقابت ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سه دوربین در پنل پشتی به نظر دیگر کافی نیست. حالا حدود هفت ماه از عرضه‌ی اولین تلفن با دوربین سه گانه می‌گذرد و حالا سامسونگ با اولین تلفن هوشمند با دوربین چهارگانه وارد رقابت داغ این روز‌های تلفن‌های هوشمند شده. سامسونگ گلکسی A9 چهار دوربین در پنل پشتی خود دارد. این گوشی روز گذشته توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد و در پنل پشتی خود از دوربین‌ ۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی، ۲۴ مگاپیکسل دوربین اصلی و همچنین دوربین عمقی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

سامسونگ همچنین اولین تبلیغ تلویزیون خود را نیز عرضه کرد که در آن تمرکز اصلی روی نمایش دادن قدرت دوربین چهارگانه‌ی این تلفن هوشمند بود. در این تبلیغ تلویزیونی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، افرادی نمایش داده می‌شوند که با دوربین خود نمی‌توانند از ساختمانی بلند عکس برداری کنند و به این منظور باید چندین گام از عمارت مربوطه دور شوند.

گلکسی A9s

اما با استفاده از دوربین گلکسی A9 نیازی نیست که چند گام به عقب برداشت. لنز فوق عریض ۱۲۰ درجه‌ای این تلفن همراه به شما اجازه می‌دهد بدون برداشتن هیچ گامی از عمارتی بلند و بسیار بزرگ عکس برداری کنید. لنز تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به سوژه‌ی خود نزدیک و نزدیک تر شوید. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی عقی این امکان را به شما می‌دهد که پس زمینه‌ی سوژه‌ی خود را تار یا واضح نمایش دهید.

یکی از نکات دیگر این تبلیغ تلویزیونی اشاره به عدد چهار است. مثلا نمایش چهار چتر یا جملاتی که تنها چهار کلمه دارند. عدد چهار اشاره‌ایست به استفاده از دوربین چهارگانه در پنل پشتی سامسونگ. لازم به ذکر است که تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی A9 مدل ۲۰۱۸ قرار نیست در کشور آمریکا عرضه شود. در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیون مربوط به این تلفن هوشمند را مشاهده کنید:

تبلیغ سامسونگ گلکسی A9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    زارررررررتتتتتتت

مطالب پیشنهادی