ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اضافه شدن بخش Ghost به هیتمن 2؛ مامور 47 درونتان را محک بزنید [تماشا کنید]

استودیو IO Interactive از بخش Ghost بازی هیتمن 2 که یک بازیکن را در مقابل بازیکن دیگری قرار می‌دهد رونمایی کرد. در این بخش دو کاربر که هر دو آن‌ها مامور 47 هستند، موظف به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵

استودیو IO Interactive از بخش Ghost بازی هیتمن 2 که یک بازیکن را در مقابل بازیکن دیگری قرار می‌دهد رونمایی کرد. در این بخش دو کاربر که هر دو آن‌ها مامور 47 هستند، موظف به از بین بردن ۵ هدف در یک نقشه بزرگ خواهند شد و در این میان باید سعی کنند تا هدف‌های بیشتری را نسبت به رقیب خود از بین ببرند.

لازم به ذکر است این دو مامور 47 که البته یکی از آن‌ها رنگ بدن مات‌تری دارد، در بخش Ghost قادر به شلیک کردن به یکدیگر نخواهند بود و صرفا باید با توجه به منابع یکسانی که در اختیار دارند، برای از بین بردن اهداف مخالف تلاش کنند.

موضوع مهم در این حالت جدید، خلاقانه عمل کردن خواهد بود و ممکن است که هر کدام از کاربران روش‌های متفاوت و متنوع‌تری را برای زودتر از بین بردن هدف نسبت به حریفشان انتخاب کنند. لباس‌های مختلف، سلاح‌های گوناگون و مسیرهای متنوعی برای رسیدن به یک هدف وجود دارند که می‌توانند گزینه‌های زیادی را برای از بین بردن یکی از اهداف در اختیار شما بگذارند.

همان‌طور هم که پیش از این گفته بودیم، محیط‌های بازی نسبت به نسخه‌های گذشته وسعت بسیار بیشتری خواهند داشت و تعداد NPC های حاضر در هر کدام از مراحل نیز به بیشترین تعداد بین تمام بازی‌های هیتمن رسیده است.

در ضمن این نکته را هم نباید فراموش کرد که زمان در بخش Ghost محدود بوده و همان‌طور که از اسم این حالت پیداست، باید تا جای ممکن سعی کنید تا از لو رفتن مامور 47 جلوگیری کنید زیرا در غیر این صورت امتیاز هدفی که از بین بردید را کسب نخواهید کرد. جدا از حالت Ghost، بخش کوآپی نیز در بازی با نام Sniper Assassin وجود خواهد داشت که در آن می توانید اهداف را با با همراهی دوستتان از بین ببرید.

بازی هیتمن 2 در تاریخ 22 آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein Abedi
    Hossein Abedi | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    تنها بازی ای که هیچ تغییری نکرده همینه از نظر گرافیکی هنوز شبیه HITMAN Absolution هست

مطالب پیشنهادی