ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هیجان انگیز بخش زامبی بلک آپس 4 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

به مناسبت انتشار Call of Duty: Black Ops 4 اکتیویژن تریلر سینمایی جذابی را از بخش زامبی این عنوان منتشر کرده است. بعد از آن که استودیو تری‌آرک به عنوان سازنده قسمت جدید کال او ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به مناسبت انتشار Call of Duty: Black Ops 4 اکتیویژن تریلر سینمایی جذابی را از بخش زامبی این عنوان منتشر کرده است.

بعد از آن که استودیو تری‌آرک به عنوان سازنده قسمت جدید کال او دیوتی اعلام کرد که بخش داستانی جایی در بلک آپس 4 نخواهد داشت، سران این استودیو وعده داده‌اند که کمبود بخش تک‌نفره را با عمق بخشیدن بیشتر به قسمت زامبی بازی جبران خواهند کرد.

با توجه به نمرات خوب بازی که امروز به طور جداگانه‌ای به آن‌ها خواهیم پرداخت، بسیاری از منتقدان بر این باورند که یکی از موفق‌ترین بخش‌های بلک‌آپس 4 را می‌توان حالت زامبی بازی دانست که می‌توانید آن‌ را چه همراه با دوستان و چه به صورت تکی دنبال کنید. قرار است این بخش از بازی از رویدادهای فصلی متنوعی با نام Callings پشتیبانی کند که در کنار رویداد های هفتگی، ماهانه و سالانه در دسترس کاربران قسمت جدید کال او دیوتی قرار خواهد گرفت.

بخش زامبی بازی داستان طلسمی به اسم جادوی سیاه را روایت می‌کند که در انسان‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جدید این بخش نسبت به سال‌های گذشته می‌توان به افزایش تنوع اسلحه‌ها و اضافه شدن چند نوع جدید زامبی به بازی اضافه کرد. در ضمن زامبی‌ها تنها مشکل شما در این بخش بلک آپس 4 نخواهند بود و ممکن است که در بعضی از مواقع مجبور به مقابله با حیوانات عظیم الجثه‌ای هم بشوید.

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است. اگر قصد اجرای بلک آپس 4 روی پی سی را دارید، بهتر است نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای آن داشته باشید. در ضمن روز گذشته تریلر جذابی از بخش بتل رویال بازی با نام Blackout منتشر شد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza eh
    alireza eh | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا ازش خوشم نیومد?

  • قل مراد
    قل مراد | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    چرا آدم باید خودشو تو این همه استرس و وحشت قرار بده؟ ولو برای چند ساعت؟

    • herogame
      herogame | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

      برای داشتن چند ساعت هیجان بیشتر خیلیا حاضرن حتی پول بدن، چون آدرنالین و اون حس و حال به آدم لذت میده

مطالب پیشنهادی