ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیمی از همه‌ی دستگاه‌های اپل از iOS 12 استفاده می‌کنند

بیش از نیمی از همه‌ی آیفون‌ها، آیپد‌ها و آیپاد‌ها در حال حاضر از iOS 12 استفاده می‌کنند. آخرین نسخه از سیستم عامل‌های اپل که تنها سه هفته از عرضه‌اش می‌گذرد و توانسته بسیار موفق عمل ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بیش از نیمی از همه‌ی آیفون‌ها، آیپد‌ها و آیپاد‌ها در حال حاضر از iOS 12 استفاده می‌کنند. آخرین نسخه از سیستم عامل‌های اپل که تنها سه هفته از عرضه‌اش می‌گذرد و توانسته بسیار موفق عمل کند. هفته‌ی گذشته گزارشاتی مبنی بر نصب iOS 12 روی نیمی از تلفن‌های سازگار منتشر شده بود اما حالا اپل این مقدار استقبال از iOS 12 را تایید کرده.

به نظر می‌رسد کاربران با سرعت بسیار بالایی نسبت به نصب و استفاده از iOS 12 اقدام کرده‌اند به طوری که پیشرفت این سیستم عامل به مراتب بهتر از سیستم عامل قبلی خود شده. iOS 11 پنجاه روز زمان بیشتری نیاز داشت تا بتواند به این میزان از توفیق دست پیدا کند. به عبارتی زمانی دوبرابر بیشتر از iOS 12.

آپدیت iOS 12.0.1

البته نباید بی میلی نسبت به iOS 11 که سیستم عاملی پر از باگ توصیف می‌شود را نادیده گرفت. شاید یکی از دلایل استقبال از iOS 12 رهایی از سیستم عامل قبلی باشد. بعد از گزارشات متعدد از باگ‌ها و اختلالات موجود در iOS 11 اپل مجبور شده بود تا با سرعت‌ زیادی نسبت به عرضه‌ی بروزرسانی‌های متعدد اقدام کند تا مشکلات امنیتی و غیر امنیتی را از بین ببرد.

اما به نظر می‌رسد همه چیز راجع به iOS 12 متفاوت باشد چرا که اپل با عرضه‌ی این سیستم عامل به ثبات و کارایی آیفون‌های قدیمی افزوده است و کمتر توجهی به ویژگی‌های خارق العاده داشته. به نظر می‌رسد سیستم عامل iOS 12 توانسته با اقبال مناسبی از طرف کاربران رو به رو شود و هیچکس به دنبال بروزرسانی‌های جدید برای آن نیست و عموما با خیال راحت به دانلود iOS 12 می‌پردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    فوق العادست

مطالب پیشنهادی