ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شورش قاتلین روی گوشی

هفته پرخبری را پشت سر گذاشتیم. اول از Assassin's Creed Rebellion شروع می‌کنم که نزدیک به یک سال است در مرحله «عرضه محدود» به‌ سر می‌برد و بالاخره یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه نهایی این عنوان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۰

هفته پرخبری را پشت سر گذاشتیم. اول از Assassin's Creed Rebellion شروع می‌کنم که نزدیک به یک سال است در مرحله «عرضه محدود» به‌ سر می‌برد و بالاخره یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه نهایی این عنوان را مشخص کرد؛ بازی در ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) بالاخره به عرضه جهانی می‌رسد.

در کنار تاریخ عرضه اساسین موبایل، بالاخره بتای فورتنایت اندروید در این هفته در دسترس تمام بازیکن‌ها قرار گرفت. البته اگر گوشی قدرتمندی ندارید، بهتر است همین الان دور بازی را خط کشیده و تا عرضه نسخه‌های بعدی صبر کنید. خود اپیک گیمز هم سیستم پیشنهادی برای تجربه بتا را اندروید ۸ و حداقل پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ معرفی کرده است.

اما مهمترین خبر هفته را باید مشترکا به عرضه پورت استاردو ولی و معرفی قسمت سوم Rush Rally بدهیم؛ استاردو ولی (Stardew Valley) کمتر از یک ماه دیگر برای آیفون منتشر می‌شود و نسخه بتا بازی ماشینی Rush Rally 3 که شماره قبلش را در خود دیجیاتو معرفی کرده بودیم هم تا پایان این ماه روی تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

Badland Brawl

Badland Brawl

  • بازی آنلاین است

بدلند برول (Badland Brawl) بزرگترین غافل گیری هفته بود. عنوانی که به نظر می‌رسید اولین شکست فراگ‌مایند (Frogmind) باشد اما در نهایت به اثری قابل دفاع و فوق العاده سرگرم‌کننده تبدیل شد. بدلند برول روندی شبیه به عناوین مشابه پیش گرفته، دو بازیکن باید با استفاده از کارت‌هایی که دارند ساختمان اصلی حریف را نابود کنند.

البته با چند تغییر بزرگ؛ در بدلند برول دوربین از جلو بوده و خبری از نقشه‌های چند مسیره نیست. همچنین سازنده به کمک استفاده از قوانین فیزیک توانسته بعدی دیگر به گیم پلی کلش رویال بدهد. در کلش رویال اگر می‌خواستید از یک کارت استفاده کنید، آن را هر جایی که می‌توانستید می‌گذاشتید.

بدلند برول اینطوری نیست. در اینجا و مشابه انگری بردز، باید کارت‌ها را پرتاب کنید و هر کارت بسته به قدرت و نحوه کارکردش، بردی متفاوت دارد. بعضی از آن‌ها تا خود ساختمان حریف می‌رسند، بعضی‌ها نهایت تا وسط زمین برد دارند. اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین هستید، حتما نیم نگاهی به بدلند برول داشته باشد.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 100.6 مگابایت زبان:

Clear Vision 4

اساسین موبایل

  • بازی آفلاین است

در نگاه اول Clear Vision 4 مشابه بقیه بازی‌های اسنایپری، به‌خصوص سری معروف استیکمن اسنایپر، به نظر می‌رسد. در ظاهر هم همین طور است اما چیزی که بازی را متفاوت و جالب کرده به گیم پلی این عنوان برمی‌گردد. در بازی‌های هم سبک معمولا کافی بود نشانه‌گیر را روی هدف گذاشته و تیراندازی کنید.

اما در Clear Vision باید بسته به فاصله‌ای که با هدف دارید، نشانه‌گیر را بالاتر بگیرید تا تیر به او بخورد؛ مشابه تیراندازی در دنیای واقعی. همین مسئله نیز باعث شده تا هر مرحله همانند یک اثر پازل، مخاطب را بیشتر به چالش بکشد. برای کسانی که به دنبال یک اثر اکشن هستند، قسمت چهارم Clear Vision انتخاب خوبی است.

Clear Vision 4

Clear Vision 4

سازنده: Eldring قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 101.8 / 67.76 مگابایت زبان:

Grimvalor

  • بازی آفلاین است

بازی‌های سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) با وجود جذابیت زیادی که دارند، خیلی کم روی گوشی پیدا می‌شوند و چیزی که Grimvalor را به یکی از جذاب‌ترین‌های هفته تبدیل کرده ارائه یک تجربه با کیفیت و پرمیموم از همین سبک در تلفن‌های هوشمند است. در بازی نقش جنگویی را دارید که باید با عبور از تاریکی‌ها، با محافظین پادشاه بجنگد.

مشابه بقیه بازی‌های هک اند اسلش، سیستم مبارزات Grimvalor هم سریع بوده و با انجام حرکات ترکیبی مختلف می‌جنگید. خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهند که کنترل بازی مناسب صفحات لمسی است و این سرعت بالای نبردها تاثیر منفی روی تجربه مخاطب نخواهد گذاشت. Grimvalor فعلا تنها برای iOS منتشر شده و به احتمالا به زودی به اندروید خواهد آمد.

Grimvalor

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 709.2 مگابایت زبان:

ELOH

  • بازی آفلاین است

استودیوی Broken Rules را خیلی‌هایمان با Old Man's Journey می‌شناسیم. ELOH به عنوان آخرین اثر آن‌ها حداقل در نمایش‌هایش نشان داده که به همان اندازه دوست داشتنی و جذاب است. گیم پلی بازی خیلی ساده بوده و هر مرحله باید صدایی که تولید می‌شود را به دایره رنگی مشخص شده برسانید.

اما چگونه؟ کافیست در مسیر صدا شخصیت‌های بازی را قرار بدهید تا در نهایت صدا با برخورد به آن‌ها به دایره برسد. ELOH پازل موزیکال آرامش بخشی است و با توجه به سابقه سازنده، فکر نکنم نیازی باشد که بگویم جدیدترین ساخته Broken Rules را به هیچ وجه از دست ندهید.

ELOH

ELOH

سازنده: Broken Rules قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 220.2 مگابایت زبان:

Glory Ages - Samurais

بازی سامورایی

  • بازی آفلاین است

ایده کلی Glory Ages حرف جدیدی برای گفتن ندارد؛ بازی مشابه ساخته قبلی استودیوی NoTriple-A Games عنوانی مرحله‌ای بوده و در هر مرحله چند دشمن به شخصیت اصلی حمله می‌کنند. بنابراین باید آن‌ها را شکست دهید. ولی در اینجا سیستم مبارزات به کمک آمده تا بازی بتواند خودش را از عناوین مشابهی که شما را در یک محیط رها می‌کنند، جدا کند.

سرعت نبردها پایین‌تر بوده، باید با برنامه‌تر حرکت‌هایتان را انتخاب کنید و هر حرکت اضافی منجر به کاهش انرژی‌تان می‌شود. این‌ها هم همگی چیزهایی هستند که از یک بازی سامورایی حداقل روی موبایل می‌خواهیم. عنوانی که نبردهایش با برنامه‌تر باشند و Glory Ages اگرچه بعد از مدتی مبارزاتش تکراری می‌شوند اما بازی تا جایی که توانسته به این ویژگی اهمیت داده است

Glory Ages - Samurais

Glory Ages - Samurais

سازنده: NoTriple-A Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73 مگابایت زبان:

Candy Crush Friends Saga

  • بازی آفلاین است

استودیوی کینگ (King) باز یک عنوان دیگر از سری کندی کراش را منتشر کرد و بزرگترین تغییر بازی نسبت به خود کندی کراش، گرافیکش است. هسته اصلی گیم پلی ثابت مانده و مشابه آن در اینجا باید با گذاشتن آب نبات‌های مشابه مرحله‌ها را پشت سر بگذارید. اگرچه بهبود بخش بصری و استفاده از شخصیت‌های سه بعدی باعث شده تا بازی حداقل از لحاظ دیداری تفاوت‌هایی با قسمت‌های قبلی داشته باشد.

Candy Crush Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 214.8 / 80 مگابایت زبان:

Hungry Shark Heroes

  • بازی آنلاین است

در حالی که تازه چند هفته از عرضه Hungry Dragon می‌گذرد اما یوبی‌سافت قسمت جدید این سری با نام Hungry Shark Heroes را به صورت محدود منتشر کرد. Heroes تفاوت‌های زیادی با برادران بزرگترش دارد و در یک ساعتی که با بازی گذراندم، به اندازه عناوین قبلی نتوانستم به آن ارتباط برقرار کنم.

با این وجود برای کسانی که به دنبال یک تجربه آنلاین در نقش کوسه‌ها هستند، بازی شاید گزینه بدی نباشد. در این عنوان بازیکن‌ها یک به یک روبه‌رو یکدیگر قرار گرفته و با کوسه‌هایی که در اختیار دارند، مبارزه می‌کنند. برای استفاده از کوسه‌ها هم کافیست تا کارت آن‌ها را هنگام نبردها فقط انتخاب کنید؛ خودشان می‌جنگند.

Hungry Shark Heroes

Hungry Shark Heroes

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 395 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad.minaie
    Mohammad.minaie | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    جالب بود

مطالب پیشنهادی