ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ترجمه بصری گوگل ترنسلیت حالا از ۱۳ زبان جدید پشتیبانی می‌کند

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن مترجم گوگل (Google Translate) «ترجمه بصری» است. بدین صورت که دوربین گوشی را جلوی یک متن گرفته و اپ همزمان ترجمه آن را به زبانی که می‌خواهید، نمایش می‌دهد. حالا با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن مترجم گوگل (Google Translate) «ترجمه بصری» است. بدین صورت که دوربین گوشی را جلوی یک متن گرفته و اپ همزمان ترجمه آن را به زبانی که می‌خواهید، نمایش می‌دهد. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل در آپدیت جدید مترجمش برنامه دارد تا ۱۳ زبان جدید به این قابلیت اپ اضافه کند:

عربی، ویتنامی، تایلندی، هندی، بنگالی، گجراتی، کانارا، نپالی، مالایلم، مراتی، پنجابی، تامیلی و تلوگو.

خیلی از این زبان‌های جدید مربوط به هندوستان و کشورهای اطراف آن بوده و با این حساب تعداد زبان‌هایی که در بخش ترجمه بصری، گوگل ترنسلیت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند به حدود ۵۰ رسیده است. این بروزرسانی از امروز در دسترس کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید قرار خواهد گرفت و اگر آن را دریافت نکردید، احتمالا باید چند روز بیشتر دست نگه دارید.

قابلیت ترجمه بصری در سال ۲۰۱۵ و به همراه پشتیبانی از ۲۷ زبان مختلف به اپلیکیشن مترجم گوگل آمد. از آن موقع تا الان گوگل با افزایش زبان‌های این بخش مترجم خود کار کاربران را در سفرها راحت‌تر کرده است. بد نیست بدانید با رکورد بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی، گوگل ترنسلیت محبوب‌ترین اپلیکیشن مترجم تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya lord2
    pouya lord2 | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    ترجمه تصویریش خیلی خوبه بدرد ترجمه منوها و تابلوها و متن های کم ححم غیر انگلیسی می خوره من برای روسی استفاده کردم خوب بود

مطالب پیشنهادی