ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری Command & Conquer پس از 10 سال باز خواهد گشت

بدون شک سری Command & Conquer را می‌توان یکی از محبوب ترین سری بازی‌های استراتژی همزمان دانست که متاسفانه در چند سال گذشته بی توجهی بسیاری به آن شده است. آخرین نسخه از این سری در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

بدون شک سری Command & Conquer را می‌توان یکی از محبوب ترین سری بازی‌های استراتژی همزمان دانست که متاسفانه در چند سال گذشته بی توجهی بسیاری به آن شده است. آخرین نسخه از این سری در سال 2010 عرضه شد و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از نسخه‌ی جدید منتشر نشده است. البته نسخه‌ی جدید این سری قرار است برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شود که به نظر می‌رسد چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

با توجه به جدیدترین اخبار، شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد تا برای جشن 25 سالگی سری Command & Conquer، تعدادی از نسخه‌های قدیمی این سری بازی‌ها را برای رایانه‌های شخصی به صورت ریمستر عرضه کند. جیم وِسِلا، یکی از مدیران این شرکت آمریکایی، در صحبت‌های اخیر خود گفت طرفداران چندان برای نسخه‌ی موبایلی Command & Conquer هیجان زده نیستند:

همان‌طور که اکثر شما می‌دانید، اخیراً بازی موبایلی Command & Conquer: Rivals را معرفی کردیم که اتفاقات آن در دنیای Command & Conquer جریان دارد. پس از معرفی این عنوان، بازخوردهای شما را به صورت کامل و واضح شنیدیم: شما خواهان بازگشت این سری به رایانه‌های شخصی هستید!

سری Command & Conquer

وسلا در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد الکترونیک آرتز مشغول بررسی ایده‌های مختلف برای جشن 25 سالگی سری Command & Conquer است که یکی از آن‌ها ساخت ریمستر نسخه‌های قدیمی است. او همچنین تاکید کرد شرکت آن‌ها به تمامی بازخوردها گوش خواهد کرد تا بدین ترتیب بتوانند تصمیمات درستی را در قبال آینده‌ی سری اتخاذ کنند. هر چند اعلام این خبر از سوی وسلا برای طرفداران بسیار خوشحال کننده بوده است اما نباید فراموش کرد که هنوز دو سال تا 25 سالگی این سری زمان باقی مانده است.

در جریان رویداد E3 2018، بازی Command & Conquer: Rivals برای سیستم عامل‌های تلفن همراه اندروید و iOS معرفی شد. این بازی که همانند نسخه‌های قدیمی سری در سبک استراتژی همزمان طراحی شده است، به بازی Clash Royale شباهت دارد که در آن دو کاربر سعی در نابود کردن پایگاه یکدیگر دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Soheilbmw۹۳
    Soheilbmw۹۳ | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    خاطرات کودکی ?

  • alizare2221
    alizare2221 | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    لینک دانلود ورژن جدید اندرویدش کسی داره؟

    • Seyed Ali Amrollahi
      Seyed Ali Amrollahi | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

      سایت اپک تاپس

  • a_041
    a_041 | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    به نظرم نباید نسخه تخیلیشو بسازن . باید برگردن به همون جنگ های امروزی محبوب ترین نسخشم همون بود از وقتی رفتن سمت قسمت های تخیلی خراب کردن

  • nima.namdar
    nima.namdar | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    از بچگیم باسری بازیاش بزرگ شدم همشو بازی کردم جنرالز یک دوش ک زیرو هست جنرالز ۳ ۴ و سری هایدیگه کانکیور کماندر مثل رد آلرت ۲ و ۳عالی بودند و هستند هنوزم دلم میخواد بازی کنم ولی گرافیکش دیگ قدیمی شده امیدوارم اون جنرالز دو ک میخواستن ۱۰ سال میش بدن ولی خراب بود رو درست کنن وگرنه ریمستر کردن بازی جز گرافیک بالا اورن و چندتا جیز میز اضافه کردن حال نمیده که

مطالب پیشنهادی