ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام در حال آزمایش روشی جدید برای گشت و گذار بین پست‌ها است

اینستاگرام در حال بررسی روشی جدید برای تماشای پست‌هاست. روش مورد ارزیابی اینستاگرام این است که هنگام تماشای یکی از پست‌ها، با زدن روی آن بتوانید به مشاهده‌ی عکس بعدی بپردازید. استفاده از این روش ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

اینستاگرام در حال بررسی روشی جدید برای تماشای پست‌هاست. روش مورد ارزیابی اینستاگرام این است که هنگام تماشای یکی از پست‌ها، با زدن روی آن بتوانید به مشاهده‌ی عکس بعدی بپردازید. استفاده از این روش بدین معناست که روش قدیمی کشیدن روی صفحه برای تماشای پست‌های بعدی حذف خواهد شد.

ویژگی جدید اینستاگرام فعلا تنها در تب Explore اینستاگرام وجود دارد و هنوز به فید اصلی اضافه نشده. همچنین معلوم نیست که چه زمانی اینستاگرام به طور رسمی این ویژگی را عمومی خواهد کرد.

یکی از کاربران اینستاگرام اسکرین شاتی از این ویژگی گرفته و بر این عقیده است که تماشای پست‌ها به شیوه‌ی جدید با سرعت به مراتب بالاتری شکل می‌گیرد و به نظر می‌رسد از این تغییر شده راضی بوده.

از آنجایی که تب Explore‌ بر اساس الگوریتم‌هایی خاص پست‌هایی را به شما نمایش می‌دهد که ممکن است از دوستان نزدیک‌تان نباشد، شاید ایجاد این ویژگی کمی سرعت گشت و گذار در پست‌ها را بیشتر و لذت بخش تر کند. البته باید مواظب باشید که در هنگام زدن روی صفحه، دو بار این کار را نکنید تا به شکلی اتفاقی یکی از پست‌ها را بپسندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • enrix
    enrix | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    " البته باید مواظب باشید که در هنگام زدن روی صفحه، دو بار این کار را نکنید تا به شکلی اتفاقی یکی از پست‌ها را بپسندید " ? ? ?

مطالب پیشنهادی