ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت 20 پرو هواوی
تکنولوژی

جزئیات میت 20 پرو هواوی خبر از هیجان انگیز ترین گوشی سال می دهند

تنها چند روز تا معرفی گوشی های سری میت 20 در 24 مهر ماه فاصله داریم اما اطلاعات متعدد و تصویریی منتسب به میت 20 پرو منتشر شده است. رونالد کوانت افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تنها چند روز تا معرفی گوشی های سری میت 20 در 24 مهر ماه فاصله داریم اما اطلاعات متعدد و تصویریی منتسب به میت 20 پرو منتشر شده است.

رونالد کوانت افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی تصاویر رندرهای مطبوعاتی پرچمدار میت 20 پرو به همراه جزئیاتی از مشخصات آن را منتشر کرده است. این گوشی از نظر ظاهری ترکیبی از گلکسی اس 9 سامسونگ و آیفون 10 است. نمایشگر بیکران دارای لبه های خمیده است و حاشیه های پایین و بالای گوشی هام بسیار باریک هستند. اما در بالا یک بریدگی به سبک آیفون 10 به چشم می خورد که گفته شده فناوری تشخیص چهره مشابه با Face ID آیفون و نیز حسگرهای تشخیص عمق را در خود جای داده است.

مشابه با تصاویر پیشین دوربین های سه گانه اصلی با ظاهری جالب در کنار فلش قرار گرفته اند و آرایشی 4 تایی را شکل داده اند. از آنجایی که حسگر اثر انگشت در پشت گوشی یا در پایین نمایشگر دیده نمی شود به نظر می رسد شاهد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشیم.

بر اساس گزارش ها دوربین اصلی که برند لایکا را با خود یدک می کشد حسگری با رزولوشن 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.8 دارد. در کنار آن حسگری 20 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو با دیافراگم f2 و نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض به چشم می خورد. انتظار می رود میت 20 پرو از زوم 5 برابری و تصاویر ماکرو هم پشتیبانی کند. حتی گفته شده که می توانید تا فاصله 2.5 سانتی متری به سوژه نزدیک شوید.

میت 20 پرو هواوی

از مشخصات دیگر باید به نمایشگر 6.39 اینچی از نوع اولد با روزلوشن 1440 در 3120، چیپست 7 نانومتری کایرین 980 و نسل دوم واحد پردازش عصبی هواوی، رم 6 یا 8 گیگابایت، 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1، بلوتوث 5.0، پشتیبانی از شبکه بیسیم گیگابیتی، NFC و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

کوانت اشاره کرده که از کارت حافظه جانبی نانو اس دی پشتیبانی می شود که نصب آن در درگاه نانوسیم ممکن است. به گفته او ظرفیت 128 گیگابایتی این حافظه 49 یورو قیمت دارد و به لطف پشتیبانی از استاندارد eMMC 4.5 تا 90 مگابایت در ثانیه سرعت خواندن را ارائه می دهد.

باتری در 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ می شود و از شارژ بیسیم هم پشتیبانی می شود. علاوه بر این خود میت 20 پرو می تواند نقش شارژر بیسیم برای لوازم جانبی دیگر از جمله هدفون های بیسیم فری باد هواوی یا گوشی های هوشمند دیگر را بازی کند.

میت 20 پرو قرار است در 4 رنگ روانه بازار شود که در این بین یک رنگ شفقی هم خواهد بود. علاوه بر این به بهره مندی از گواهینامه استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره شده است.

در نهایت گفته شده که میت 20 پرو با اندروید 9.0 و نسخه 9.0 رابط کاربری اختصاصی EMUI مجهز خواهد شد. کوانت اخیراً گفته بود که میت 20 پرو با رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بریتانیا قیمتی 899 پوندی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Soheilbmw۹۳
    Soheilbmw۹۳ | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    فوق العادس

  • pishro
    pishro | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    بی شک بهترین گوشی سال میشه

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    قیمت در ایران تا سه ماه اینده صد میلیون ،وارد شده توسط شرکت دلالان دولتی ، شرکت فروشنده دفتر مدیرییت دلالان مردمی ، قیمت نهایی با احتساب مالیات و حق دلالی دولت و مغازه دارها و شرکها 125000000 میلیون تومان ، ودر اخر لعنت به دلالان عرض و لوازم خانگی و مصرفی لعنتتتتتتتت

  • Mohy
    Mohy | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    هیییوای گوشی رو

مطالب پیشنهادی